Montenegro - monumenti

In a penisula balcanica, pudete truvà parechji monumenti dedicati à puliticanti famosi, attori, liberali, liberali, difendenti caduti, pionieri, etc. E Montenegro ùn hè micca esvenzione. Hè difficiuli di dì quanti munumenti sò in Montenegro oghje. Scupremu in più detagliu i principali di quelli è principianu cù quelli chì indican a rilazioni culturale trà Russia è Montenegro:

  1. Monument à A.S. Pushkin (Podgorica). Sta sculture hè un tipu di simbulu di l'amici è u parsigianu russu-Montenegrin è di u parenti di u populu Slavi in ​​tuttu. L'estatua di u grand poeta di Russia adorna a capitale di u paese. L'architettu di u munumentu di Pushkin in Montenegro - M. Corsi, u sculturi hà ancu fattu Alexandru Taratynov. A grand inaugurazione di a cumuzzioni sculturali esse in 2002. Ella deprezza u pueta cun a so moglia Natalia Goncharova, inspirata da e so creazioni. Nantu à a chjappelle à prossimu di u munumentu hè gravure un extracte di u poema "Bonaparte è Montenegrins".
  2. Monumento a V. Vysotsky (Podgorica). L'scultura hè in un locu assai pittorescu, induve u fiume Moraca flussi è dui ponti - u Moscu è u Millenium . U Monument a Vysotsky in Montenegro hè assai populari cun l'abbitanti lucale è cù i nostri cumpagnie chì anu in una scola da a capitale. Cum'è sapete, u pueta visitava u Montenegro in duie volte - durante a filmazione di a film in u 1974 è in u viaghju in 1975. L'scultura di u poeta hè fattu di bronzu è stallatu in Podgorica in u 2004. Hè una figura di 5 metri di Vysotsky nantu à un pedestal graniticu. In u monumentu hè gravure un extracte da u poema "L'acqua rientra di manati ...", chì l'autore dedicatu à Montenegro. Cum'è u monicu à Pushkin, stu munumentu hè una creazione di e mani di l'scultore Alexander Taratynov.
  3. Monument à Yuri Gagarin ( Radovici ). Stu monumentu hè stallatu assai riccu, u 12 d'aprili, 2016, in onori di u 55u anniversariu di a prima vulcanica espagnia. L'scultura hè situata in u paese di Radovici, in a comunità di Tivat è hè u bustu di un astronautu. L'autore di u munumentu per Yuri Gagarin in Montenegro fù u scultori di Mosca Vadim Kirillov, è l'ideoluggistulugicu ideologicu è l'organizatore di a stallazione è a celebrazione di a data di ghjubilee hè a ghjustizia slovacca Just Rugel.
  4. Monumentu à i liberaturi di Bar . L'scultura hè dedicata à l'eroi chì difendenu i so tarri autru. Ùn si trova micca pocu da u bastimentu di a cità postale di u New Bar. U munumentu hè interessanti perchè hè basatu annantu à e rossi è i frammenti di l'architettura di l'antica cità, quellu chì si trova grapimi, libri di arme, porte è moltu più. Per i Montenegrins stessu, stu munumentu simbulizeghja a prughjettu di i difendanti di a patria, u rimborsu di a dittatura turca è l'stabilimentu di l'indipendenza di u paese.
  5. Statue di "Dancer from Budva ". Unu di i munumenti cchiù famusi è toccu in Montenegro, è a penisula balcànica sana. L'estatua hè fatta di bronzu, ghjocata trà a spiaggia di Mogren è u Vecchio Città, vicinu da rocci. L'scultori hè Gradimir Aleksich. In Budva, ognidanu a ligenda, dece chì a zitella era a sposa di un marinore chì si n'andò in un viaghju, è si allora ogni matina per vede s'ellu tornava. Assai anni passanu, aspettava, ma a navi cù u sposu ùn mai hà sbarcatu in a spiaggia. Figura Dancer simbulizeghja un esempiu di l'amore veru, di fidelizazione è in sacrifiziu. L'scultura hè chjamata "Dancer de Budva", i palazzi di genere sò dinò semplice l'estatua di a Ballerina. È tutti quelli chì venenu cusì sinceramente, crede chì u desideriu, cuncipitu cù u ballatore, certamenti un veru.
  6. Statue di Mother Teresa ( Ulcinj ). Eccu una scola di petra, in Ulcin in fronte à l'Ospitalu. Mamma Teresa. Siccome u 90% di l'albanese vivenu in questa cità, in assai rispetti grazii à i so cumpagnie, u munumentu divinni cunnisciutu da e grande massi.
  7. Monument à King Nicola (Podgorica). Nikola Petrovich-Niegosh era re di Montenegro per più di 50 anni, principiatu in u 1860. Hè ringraziatu à i so sforzi à l'iniziu di u XX sèculu quandu Montenegro, in quantu di standard di vita, eliminò u backlog di i paisi europei sviluppati, è in u 1910 hè statu proclamatu un regnu. L'scultura hè fatta di bronzu è hè stallatu in a capitale di u paese.
  8. Monument à u re Tvrtko I ( Herceg Novi ). Stu re novu fundatu u cità fortificata di Herceg Novi in ​​u Mari Adriàticu in u 1382. L'scultura di u capitu hè in fronte à u mare, pare ch'eddu si ritrova u benedite tutti i navi chì arrivanu à u portu di a cità. Cast un monumentu à a capitale di Croazia - Zagabria, l'scultore di a cumpusizioni hè Dragan Dimitrievich. Questa scultura tappane à un numaru assai massiu - à una altezza di 5,6 m, pesa 1.2 tonne. Nanzu à u munumentu, u re hè stallatu un cannuni austriescu è l'anchi.
  9. Monument à Ivan Chernovich (Cetinje). L'scultura hè dedicata à u fundatore di u centru culturale di Montenegro - a cità di Cetinje . Fici successu in u 1982 in unanimità di u 500 anniversariu di a fundazione di a cità, nantu à a quadra di fronte à u palazzu di u rè Nikola. U munumentu deprecia Ivan cun una spada è scudo - simboli di prutezzione è ghjustizia.