Tom Brady celebra a so vittoria in Super Bowl cù Gisele Bündchen è i zitelli

Aieri in Houston, u partitu finale di a Liga Nazionale di U Nordu Americana, chì si ricorda micca solu per l'attinente chjappu di Lady Gaga, ma ancu per l'apertimi affascinati di Gisele Bündchen è Tom Brady, chì hè diventatu u più bellu pezzu.

Scale event

Dumenici, migghiara di persone riunite in u NRG Stadium per presenza di u 51 ° Super Bowl, chì, senza esaguerazioni, longu hè diventatu un vacanze nazionale per i Stati Uniti.

Quist'annu, stelle com'è Lady Gaga è Taylor Swift esecuté à l'eventu, è John Legend, Chrissie Teygen, Fergie, Emily Ratjakovski, Mark Wahlberg, Rupert Murdoch, Jerry Hall, Donatella Versace, Simon Biles è Gisele Bündchen, u so maritu Tom Brady hà participatu à u partitu.

Foto da Instagram Gisele Bundchen

Assistenza famigliali

Perchè a vittoria annantu à u campu batteru e equipos New England Patriots è Atlanta Falcons. In una lotta ferita, u squadra di Tom Brady hà capaci di ribbillà a vittoria da i rivali cun un puntu di 34:28 in tempu extra, è u Patriutru di l'Inghilterra di l'Inghilterra era miritatu ricunnisciutu cum'è u più valiurista di u Super Bowl-2017.

Tom Brady cù a tazza

Gisele Bündchen incù i zitelli eranu, sustegnu u so maritu è ​​u babbu in u calore di a lotta. Tom ùn anu pussutu ripiglià i lacrimi di gioia, è a so famiglia si pricipitò à l'abbraccià è felicità à u successu.

Giselle Bundchen felicità à Tom Brady
Gisele Bündchen avec la figghia Vivienne

In più di i zitelli di a coppula (Vivienne è Benjamin), u momentu glistonatuu cun Tom fù spartutu da u so figliolu da a relazione cù l'attrice Brigitte Moynahan (John). A l'ora di u preghjudiziu, i picciotti quattrovanu vicinu à u so babbu è annunziàvanu l'admirazione à i confetti.

In un discursu abbandunatu, Brady aghjuncò a so famiglia per u so sustegnu, è sopratuttu a so mamma Galin, chì era ancu avà à sustegnu.

I figlioli di Tom si sò stati dettu in ellu à u podju
Tom Brady cù u so figliolu Beniaminu
Tom Brady cù Gisele Bündchen, figlia di Vivienne è Mom Galin
Giselle è Galin
Leghje ancu

L'aligria di a famiglia stiliana era cusì sinceru chì si move l'audienza è di milioni di persone vigilante u Super Bowl à fronte di a TV.