Lege di Karma

L'idea di u karma hè vinutu da noi di visioni filosofichi orientali. Hè tratta di scursioni, a causalità stabbilisci i criterii da quale chì qualcosa passa per una persona in u presente. Hè prubabile chì questa succede, perchè hè questu ànima chì hà fattu quarchi cosa in u passatu. A almenu, questa hè a lege di karma , hè assai specifica in stu rispettu. Questu cuncettu si trova allora una sola vita o una esistenza, liggeru parechji à l'altri.

Hà avutu ancu un dirittu direttu à u samsara, a rota eterna di a vita. Se interessate à u karma di una persona è di i modi di liberazione da a rota di samsara, questu assai in u sughjettu hè scrittu in l'opere filosòfici Indù è in regula a purificazione hè fatta da boni scritti è penseri. Dopu impurtanza quì hè u correttu o, contrari, interpretazione erronia. Comu regula, cresce chì a lege di karma ùn pò esse sbagliata, è se una persona ùn vi micca bè, significa chì hà bisognu di capiscenu quarchi cosa, per falla quarchi cosa.

I difficili è ostaculi in questu statu seranu perciuti cum'è una forma di sfida. Ci sò più prublemi nantu à a strada di una persona, u migliore per ellu, perchè e lezioni di vita cose una grande u bisognu di sviluppà, per migliurà. Quessi closely related are such concepts as money and karma, se una persona ùn vi micca bè cum'è ricca, hè prubabile ch'eddu avia ricivutu materiale eccessivu in u passatu chì ùn pudia micca esse disposti. È, à u cuntrariu, a ricchezza pò significà chì sta persunità hà i so meriti.

Cumu riparà a karma?

Di sicuru, assai persone si interessa di travaglià cù u so karma. Dopu tuttu, a so currezzione aiuta à u stessu tempu a migliurà a vita. In ogni casu, ùn sò micca ricetti universali, cum'è ùn puderianu micca. Se ùn avete micca sapè, cumu per riparà a karma, avete bisognu à attentu à a vostra vita. Ci hè qualcosa di qualcosa? Quantu ùn hè micca? Ùn avete micca pensatu chì ci sò assai casuale? Quale tipu di vita ti piace di vive? Chì ci parta?

Sè dumandate ste quistione seriu, perchè avete bisognu di studià l'interpretazioni dilettante, ma l'insignamenti filosofichi, esistenti è pertinenti in u presente. Per esempiu, ci sò ricunniscendu per cambià a karma in i travaglii in corrispondenza, ma sò state dati in una forma generale. In generale, cunsigliu cunsigliu deve esse dati sola, hè unu di i matte di a liggi, hè necessariu d'apre a vede e leali è prucessi, per sguassà i perciunu stoicamente. L' obiettivu di a vita hè tutti quellu sette.