Maha Mantra

U Maha-mantra hè u Gran Mantra, chì vi permette di creà vibrazioni unichi chì purificate a mente è l'ispìritu, chì dà l'illuminazione è a pace. Hè un appellu à Diu stessu, chì face u crescente forte è in a dumanda entre principianti è quelli chì sò longu usavutu mantras per u so sviluppu spirituale .

U mantra di mantra

Per creà a vibrazione necessaria, avete bisognu di sapè a parolle di u mantra. In cunnessione cù u fattu chì si pronunzianu belli volte, ricurdàtevi hè abbastanza semprici dopu à qualchi sessione di furmazione. Cunsiderate u testu:

Hare Krishna Hare Krishna

Krishna Krishna Hare Hare

Hare Rama Hare Rama

Rama Rama Hare Hare

Cumu si pò vede fà, stu mantra attrae u nome di Diu stessu, chì dà u so putere è forza incredibili.

U valore di mantra mantra

Se sorte u mantra da a bocca di bocca, hè custituitu di duie parte: "hara" riferisce à l'energia divina di piacere, è "Krishna", "Rama" - questa conversion hè direttamente à u Signore. I dui nomi significanu u puntu più altu di diventà è piacè. Cusì, vultèndusi versu l'energia divina permette per arrivà à u Signore stessu.

Hè cresce chì l'usu di questu mantra in pratichi spirituali facenu pussibile revuzià a cuscrena trascendentale, per aperta in un sè stessu una ànima eterna, una esencia chì rializeghja u divinu. A cuscenza di l'omu mudernu hè distortu da u craving excessiu per u materiale, ma

tuttu u materiale hè solu Maya - una ilusione, qualcosa chì ùn hè micca.

A natura ilusoria di u munnu materiale ghjate in u fattu chì l'omu cerca di duminà u mondu, ma in fattu hè u so peone, cammendu secondu e normi rigistri. Però, u Maya - energia materiale - hè solu una di l'energii di l'esistenza di u Signore.

Questu mantra hè pensata per tutti quelli chì anu da a liberazione di u soffrenu, di pienzessi, ansietà, chì vulianu sapè a felicità vera, a relaxazione, l'esaltimentu. Cù a prima meditazione avete sperienze un suluzione inghjustu è se ogni cosa hè fatta correctament, allura a sensazione prumove in novu è novu.

Cume leghje u mantra maha?

Hè cume chì u mantra Maha hè ideali per leghje nantu à u rosariu, chì hè cunnisciutu ancu "japa". Per fà esse prucessu secondu e tutte e regule, hè necessariu di preparà in anticipu, fà o cumprà rosario circhulu chì cumposti da solu 108 cornelli.

Prima di leghje u mantra, postu i dettri attraversu è medius nantu à u ramu, chì seguitanu immediatamenti dopu à u ramu di Krsna. Hè assai impurtanti ùn tocà u bè cù u dettu indice, ma pigliate cum'è cusì scrittu. Quand'ellu tenia mani in questa position, hè necessariu di uttene u testu in u mantra.

Dopu à quellu, movime i dete à u prublemu vicinu è repite u mantra entratura da u principiu à a fini. Ripetate questa azzjoni finu à truvà u prufetitu di Krishna. Questu hè cunsideratu un centru tutale di japa. Hè cume chì, da u tempu, questa azzione ùn deve più di siete minuti, ma questu ritimu avà hè venutu cù furmazione, è per i principianti in una volta dura 10-15 minuti o più.

In u ramu di Krishna u mantra ùn sò micca leghjite. Per cumentzà a seconda volta, solu ghjustu u rosariu è cuminciate à leghje in a direzione opposta. Rosariu hè un elementu indispensabile: ùn sò micca solu facilità à cuntalli, ma ancu meditaru micca solu verbalu, ma ancu cunsideratu, perchè u so impactu.

Leghjite u mantra chì vulete: forte o silenziale, in casa o fora, in a matina o à a sera. Hè impurtante di ottene una alta cuncintrazione à ogni parolla di u mantra, chì vi permette di risaltà annantu à l'affullanza di u mondu circundante.