Jurnu di l'Angelu di Maxim

U nome di Maxim in latinu traduce com "massimu", chì significa "u più grande". Da a so zitiddina Maxim hà cumpurtatu bè, per ùn avè micca prublemi à i so parenti o maestri di a scola. À i so pari, hà un rapportu normale, stene beni. Hà una imaginazione rich, hè piazzatu à u teatru, leghjite assai. In ogni casu, diventendu un adultu, Maxim ùn pò mancatu a perseveranza, a forza di forza è a so fiducia è a so forza. Dunque si spende di tuttu. In ogni casu, hè una persona assai aperta è amica, sempre pronta per furnisce à qualsiasi aiutu.

Nanz'à u principiu di cumincià à avè cumbattimentu Maxim, ma questu incorrigible romantica hè assai pacienza è calmu cù u rispettu à e donne. In u matrimoniu, resta un maritu fidu, attenti è curamente, assai piazzatu à i zitelli.

Chì ghjè u ghjornu di Maxim?

Sicondu a tradizione cristiana, u nome di ghjornu hè un ghjornu di ricordu di un santu, u so nome hè stata datu à una persona. Cumu scupriri u nome di ghjornu di una persona, se Saint Maximus hà parechji date?

U nome ghjornu o u ghjornu di u Angel Maxim hè di pocu di ghjorni di l'annu. In ghjennaghju, sò 26, 29 è 31, di farraghju - 3 è 19. "Spring" Maxims celebranu u so nome ghjornu 4 di marzu, 19 di marzu, 2 d'aprile, 23 d'aprile , 11 di maghju, u 13 di maghju, 27 di maghju. À l'estiu, Maxim hà solu trè diurni per l'Angelu di u ghjornu: 12, 24 è 26. Molti "dintorni" Maksimov: 2, 18 è 28 di settembre , 8 è 22 d'uttobre, 5, 10, 12 è 24 nuvembre. E l'ultime per celebrà u so nome-ghjorni sò Maxims, chì i santi sò reverenti u 5 dicembre è 19.

San Maximu di Athos hè onoratu u 26 di jinnaru, u 19 di marzu - u Moncu Maxim, è u 19 di dicembre - Metropolitan di Kiev, San Maximu.

Di tutti quelli ghjorni, ogni Maxim eleva solu una data cum'è u so nome ghjornu, chì vene cun ellu cù u so anniversariu o si justificà dopu à quellu ghjornu. U santu, reverenti nantu à questu ghjornu, serà u prutestore divino di Maxim. Sì stu santu hà ancu altri ghjorni di ricordu, cusì esse date di stati serà cunsideratu cum'è quì nomi picculi di una persona. Certe volte sacerdoti durante u ritu di u Bautismu chjamanu u zitellu un altru nome di u santu, ùn ne hè micca currispundente à a data di nascita di u zitellu. Questu hè fattu solu cù l'accunsentu di i genitori.

In Russia, a festa di u nome ghjornu cuminciò à u distante 17u seculu. Allora u nome di ghjornu hè cunsideratu un vacanze più importantu di l'anniversariu ordulari di un omu chì ùn era micca celebratu in tuttu.

U ghjornu di l'Angelu, u persone chì cresce anu assistitu à u serviziu di a chiesa, cunfèsenu quì, è ricevi cumunione.