Embarazo è a tarrifaccia simule

A vita a ognuna prisenta cun sapuri, chì ùn pudemu ancu imaghjà. Questi situazzioni inclusi l'embarassada durante a lactation. Invece questu avvenimentu ùn hè micca una catastrophe, hà parechje peculiarità chì vi pudete sapere.

Cumu cunghjuntà l'ingrossu è a tarrifaccia simule è una questa chì nispe especialista pò risponde in unequivocale. Dopu tuttu, ci sò parechje fatturii di accumpagnamentu, chì anu da esse prestu ancu cura, sceglienu in favore di un o l'altru babbu.

Signs of pregnancy during lactation

A maiò spessu, quandu a tacchizzata in a mamma ùn hà micca avè principiatu a menstruazione, è per esse, suspettà chì a presenza di u gravellu hè abbastanza problematica. Pudete fà a teste solu quandu ghjova digià suspetti evidenti, ma più spessu una donna ùn sia senza cuncepimentu di a so cundizzioni durante un longu tempu.

S'ella a mamma ùn perde u pesu dopu à partumu è ella hè piscia, ancu u zancu chì hà cuminciatu à crecerà passà in bigtoni. Mamma, ammazza un picciottu, hè stata fatta, ùn ùn serebbe abbastanza dorme, è per quessa, questi signali, chì si pò vedà in l'embarrassatu normalu, ùn sò micca listessi.

L'unicu chì pò attirerila una donna lactanti hè l'apparizione di nausea. In casu chè un periodu regularu, hè megliu cunducerà un test di laboratori per a prisenza di l' gonadotropina chorionica in u sangue, per esse sicura di a prisenza o l'absenza di u gravidenza.

Sì u cunferma si cunfirmata, a donna hà bisognu di sapiri chì durante u piriodu di a lattazioni, parechji situazione imprevisi è spessu displeghjenti averanu a so ghjustu. Ancu i medici sò ricuminciati categurichi chì ùn anu micca da lascià u zitellu, perchè u cursu massa di l'embaraziu previ. In questu casu, a mamma deve decide à favore di a so propiu salute o in favore di una nova vita.

Cumu occupanu a gravidenza è l'alimentazione à u stessu tempu?

Sì a vostra mamma hà fatta a so scelta, da quì avà avete bisogna à pensà à cumu continuu a picciuttà, perchè u gravidenza è l'alimentazione ùn sò micca faciuli. Se u figliolu maiò hè digià 2-3 anni, a megliu scelta hè di praticà. Sicuru, si ùn ci sò micca contraindications, ùn deve micca fà bruscamente, anche l'età di "sante" di u zitellu. Ùn serà micca fàciutu per ellu à fà in un tempu, è u sistema nervu di a mamma ùn fate micca cusì bona scumunicazione.

Hè megliu per aduà pocu di reducià u nùmeru di appricazzioni, sughjendu solu a notte, è 3-4 mesi dopu à u partitu, è sguassate. Cusì, u zitellu pèrdite l'abitudinu di chjuderà, è quandu ellu vede cumu u natuvulu hè appiicatu à u mussu, ùn averebbe micca associi indissociati.

Se u picciottu hè menu di un annu, o ancu parechji misi d'età, da quessa nantu à ogni scumunicazione, di più, a mo mamma ùn sera micca listessa. Dopu à un minimu di 12 mesi u zitellu ricevi à u latte maternelle per u sviluppu normale è a furmazione di bona immunità. In questu casu, avete a cunghjunà simultaneamente u gravidenza è a tannu.

Sì una donna ùn avete micca contraindicazione, u tonu forte è amminenza di l'abortu, hè logica per continuà à alimentà u zitellu. In i primi misi di fà questu serà uguali di prima di gravidanza. Ma quantu più longu u periodu, più raru l'appiezione deve esse diventata.

A natura stissa prumove una certa reduczione in a quantità di latti à a fine di gestazione, perchè u figliolu maiò in ogni casu necessitanu suppliimenta, è diventerà pocu à a nutritioni "adulti" è dopu à u nascita di un fratellu o fratellu trasmissione serenità u prucessu di l'excommunicazione.

Se u zitellu hè solu un annu in u mumentu di a seconda nascita, è ùn hè micca prontu à esse scumunicate, dopu chì a mamma torna a casa da l'uspidale, continuanu a picciuttà, ma digià cù un tandu. Pudete fà dinò in parechji manere - à u stessu tempu, dà l'anciano ciò chì u junioru ùn chjappia micca, o per ogni piglià u so tempu. Ma in ogni casu, ùn deveremu micca chì, per annunzià dui zitelli, a mamma necessita un restu è una dieta alta in caloria per chì u so corpu ùn soffre in la ngradazioni, è puderia darà frutti di u fruttu u zitellu.