Sore nantu à u labellu

Sores in u labellu, in a bocca, è in altre parte di a faccia umana, pò esse pruvucatu da u virus d'herpes. Hè più precisamente, ancu cusì, e severi bianchi in i lipi sò cirtezza cirtezza da u virus l'herpesi. Hè sorprendente, i carrières di stu virus sò di 90% di a pupulazione di u mondu, ma e ventu biancu in u lipulinu ùn sò micca tutti. Perchè sta succeta? Perchè unu hè furtunatu è l'altre ùn hè micca?

Induva chì vinarete?

U tuttu hè in u statu di l'immunità di una persona particulare. Sì una persona hà rigulari puntata, porta un stiltu di vita sana, allura l'herpes, per regula, elabora. Ma più frequentamenti avemu intrappendu à Diu perchè micca proskvozilo, cù qualsiasi manifestazioni di malatie cattarale chì a cumbattalli nantu à a vigna cun tuttu u tipu di medicini, ca avemu fugliatu assai a nostra immunità. Questu hè ancu deguttu per u fattu chì u zitellu annantu à l'oculazione liparosu sò sempre quantu l'adultu. Allora l'apparenza di llighi nantu à u labellu più bassu è sopra ùn hè micca debbutu à u fattu chì a persona si abbia accumincia cù un altru persone chì hà avutu sta duluri à u labellu. Sta regula hè validu solu una - quandu una persona prima hè infettata cù l'herpesi. Eccu, pudete piglià u virus l'herpesu per un baciu solu una volta, in tutti l'altri casi nun serebbe accadarà dinò, cumu avà hè digià. E certi persone sò infectate cù u virus d'herpesu prima di nascita, perchè puderia passà per a placenta. Ma torna ripetiremu chì parechji di noi sò traspurtadore di u virus, ma i feriti pop up not at all. Certi piacè fate questu fredu, certi raramenti, qualchissia ùn sianu micca. E u prendimentu à l'apparenza di un dulore à u labellu hè casi sempre un debilitamentu di l'immunità. Diciunate chì si firmate in un bus stop, aspittendu un autobus, è ùn avete micca avessu tù stessu. Ma l'immunità hè tutta l'eliminazione di u to cooling, nimu "seguita" l'herpes, è a matina dopu, un dulore pari in u labellu. Pocu persone cunghjuntanu sti dui fatti, avà lasciaranu pronta à ricurdà quale è duv'ellu si basgiaru, di a so cupola ch'elli eddu, chì a face si asciugau cun una pettine. Ma, in fattu, a ragione di l'apparenza ùn hè micca cusì impurtante, a maiò parte di a ghjente ùn interessa micca in quandu anu infizziatu, ma cumu per cure lespite per u labbra. Per quessa, cunsiderà sta quistione.

Si tratta e sore nantu à u labbra?

U virus l'herpes hè assai resistente à u friddu. Oghje si ùn sia a temperatura hè sottu à 70 ° C. Ma hè suscettibile à altitudine temperature, cusì, quand'elle si esposti à i celesti infatti cù una temperatura di 50 gradi per a meza ora - u virus si muri. A farmaculugia muderna si ponu parechji tipi d'ungulate contruraghjenu: aciclovir, herpevir, zovirax, fenistil. Tutti l'affettanu a capacità di u virus à ripruduce senza affecà a cellula sana. Ungini sò intinnjati pà l'usi esterni, è anghjulu i feriti nantu à u labellu per 4-5 ghjorni.

Sì a malatia ùn anu micca appena, ma si sentenu chì ella hè quì d'appare, i servizii di u populu vi aiuta.

Perchè l'herpesi hè teme di e altitudine temperature, pudete applicà à u locu duvere chì avete averanu un dulore, una cucara in caloria. E facenu più spessu. Ùn avete micca scunfittu u virus d'herpes, ma ùn hà micca cresce in una pitzu bianca feta.

Pudete ancu fegate di a malatia parechje volte à ghjornu in una stanza prima cù l'agliu. È pudete puru preparà l'ingudu stessu. Per fà questu, piglià in parechji proporzioni u melicellu è l'acitu di sidru di pumutu, è lubricate u fiore 2-3 volte à ghjornu.

Ci hè una parolla chì, per disperse di un novu spessu sore annantu à u labellu, aiuta l'appiccicanti, si deve esse stralunati in un dulore. Pudete ancu pruvà a vintu di a malatia cù l'aiutu di a pasta bianca. Applica un pezzu chjaru da a sorsa è lasciate un pocu tempu, ma impediscenu pruvinge o creme, altru di pudè esse brusgiate.