Pagoda Maha Visalia


Myanmar (Birmania) hè un statu in u sudu-est di l'Asia, situatu in a parti occidentali di Indochina. Yangon hè l'antica capitale di u statu - hè u centru culturali, culturali è ecunumica più impurtanti di u paese. In u territoriu di a cità, fronte à u Shwedagon Stupa (Pagoda Shwedagon), ci hè una nova pagoda majestosa di Maha Visaya, in English, hè chjamata Pagoda Maha Wizaya.

A più nantu à a pagoda

Hè stata fatta in 1980 per ordine di u Genu Ne Win, chì hà rignatu u paese di u 1962 à u 1988. Hè com'è basu l'esempiu di capitu anticu: migliurà u karma di u guvernu tutali totalitari, à a spesa di a fundazione di u tempiu. A apertura di a Pagoda Maha Visayya hè statu timida à a memoria di "a cunghjunta è unificazione di tutte e cumunità Buddhistista in Birmania", chì era urdinatu da u Cumminu di Myanmar di Sangha Maha Nayak (un corpu statali chì regula u mondu buddi). Cumu hè chjucu solu una formalità, per piace à l'autorità, a pagoda Maha Visaya ùn hè micca assai populari cun u buddici è i perigrini. A maiò spessu pò pudere alcuni altri aristocratici è capi.

Maha Wizaya Pagoda hè statu custrutta annantu à i donne di i citadini di Myanmar . Una spira exquisita, ricorda da a so forma di un paraplu, chì curone a cupola di stupa, fù presentatu com'è rigalu da u Regulu di Ne Win. Per quessa, a pagoda Maha Vizia hà ancu un nomu ufficiali trà a pupulazione di a cità: a Pagoda Geniale.

Ciò chì vede?

A parti supirficia di u tèmpiu s'assumiglia una stupa elegante, è a decorazione interi cù a so uriginale. Quì, invece di l'altare è i cuparti d'oru custituitu à u tempiu buddisimu, si creò un giardinu artificiale. In sopra u so designu è a decorazione travagliavanu u megliu in u so mistieru burghesi moderni. In tuttu u perimetru di u muru, ci sò temples buddistri, adurnati da l'archi brani magichi, intravati cù corde verde. U soffiu in u celu bulu chjusu, chì hè un firmamentu simbolicu, hè decoratu cù animali sacri, inveci di corpi celestanti. Sò simbulizendu i segni di u zodiacu, ignuratu per i Europeusani. L'internu di a pagoda di Maha Visaya hè una décorazione cù frescoes, di i sceni di a vita di Gautama Buda.

U principale crescente di u tempiu hè una stupa enormi, chì difiere di i tradiziunanti in chì hè uccasu in u cavallu. In u so centru hè una rotunda - hè una sala di tombu cù una cupola corona. Eccu, è guardianu una relidiosa impurtante di i Buddisti - una statua di Buddha Shakyamuni. Hè stata donata à u tempore da i capi di Nepal. L'scultura era circundatu di tutti i lati da i grani bouqueti di fiori, assai lotusi fragrances, chì sò purtati da i crudi.

Maha Wizaya Pagoda hè situatu in una cullina. A strada di andà ghjustu à un pianu nantu à una bella bassine, in u quale ci hè una gran savera bianca è varietà. I rettili sò spessu sullivati ​​nantu à a terra nantu à i supporti di lignu sò disposti per elli. A dimensioni di i turtles sò diffirenti: da a piccula piccula (cù una palma), à l'enormi (metru di diametru). À a notte, sottu un illuminazione artificiale, i so cunchili sò brillanu è sò riflettuti in l'acqua.

A purtata di a pagoda di Maha Visayya hè guardatu da dui leoni mitulògichi. U spaziu davanti ad elli hè abbastanza largu, ma micca in folla. I Monchi la lavanu a manu, a razza si trova è fretu cù l'acqua da una manghja, è a campana hè pulita à un brillo. In u latru sudu di a porta hè un tempore chjuchju cù u soffiu in una pianta, chì hè decorata cù cornici chiatte.

Cume accade à a Pagoda Maha Vizia?

Pudete voce à Yangon in avione à unu di l'internaziunali internaziunali in Myanmar ( Yangon International Airport ). A pagoda di Maha Visalia pò esse acquistata da u trasportu pùblicu , u stop hè chjamatu Link Ln, direzione - Shwedagon Pagoda South Gate Bus Stop.