Tomate - malatii è u so cuntrollu

Malgradu i pruprietivi insecticidi di e foglie di tomate utilizate per cuntrollà diverse pesti di e altri pianti, spessu i taglioli sò attaccati da e malatie è peste. Fortunatamente, ci sò assai migliori di lotta, cumprendi pirsuni, cun qualchi insemiglia o altre e malatie di i pumati.

Malatii cumuni di u pumadoru è i metudi di battè

U primu è più ricunnisciute in a lista di malatii di u pumadoru hè tardu per u santu . Questa pesta, l'agentu causativu chì hè u funziu, hè a cullezione di a pianta sana - i so ghjudizi, foglie è frutti. Spessu, a maladie diffonde da e patate vicinu è distralla a vindetta di u tomate.

Prima, i sposti appressu à e foglie di i pumati, chì pronti se secenu è scumpressinu, a ghjente si diffonde à u restu di l'arbulu. Furtunatamenti, spessu i frutti tene u tempu di riunioni prima di a testa spicca massiva.

U principal mètode preventiva di u cummattimentu di u prugettu tardu hè l'isolamentu di patate cù i pumati. E se a infestazioni s'hè succorsu, ferma solu per sprazzate i lettu cù infuzione di l'agliu, u liquid Bordeaux è una solu suluzione di sal.

Una altra malatie di i pumati hè vertex rot . Hè manifestatu da l'aspettu di spichii di mare amaru verdi à u cima di u fruttu, chì da turnà tornanu marroni è cumincianu u prucessu di decadenza. Sta malatia hè causata da i bacteria, cunservatu nantu à i bivu e rossi di i pianti precu.

I fatturi prubilatori di a malatia sò l'umidità. Hè veru chì in i greenhouses a malatie sviluppa più in e cundizioni di e altitudine temperature è a bassu umida. A situazione hè agravatu da a mancanza di terre in un elementu cum'è u putassu.

Un metu pruvatu di u cummattimentu di a putenza di vertebrata hè spraying tomatoes da a malatia cù suluzioni di cloru di calcium, fluidu di Bordeaux , phytosporin. Comu una meda preventiva, l'appricazzioni pericienta di i fertilizzanti di fosfatatu-potassiu à u parche di tomate è u trattamentu di zingata prima di cultivà sò ricumandati.

No less common disease - a spotted leaf marrone . A causa hè un patognu di u fungus, affettante di fogli, zucchini è e frutti. A scunfitta accumenza cù i foglie infittivi cù una svilupporia graduali. Tuttu u succorsu in u stadiu di a frutti à a migliurà. I medii di cumbattimentu di a malatia - trattamentu cù fitosterina è fundazioni.

Oghji spessu nu vede marroni spotting macaroni (macrosporiosis) . Affecca di spedizioni, zicchini è frutti, esse l'espresi in forma di grossi mancu marroni-marroni cun caractere concéntrici circles. I spots di trattu deve esse una soluzione di couper-soap (20 g di sulfate di cobre è 200 g di savonu per bucket d'acqua).

E altre malatie desaggiate di i pumati

À spessu, i pumati sò esposti à altri malatie riesciii. Per esempiu, u fruttu miscatu di u fruttu , quandu quessi manciati gialli prisenti nantu à a superficia di a frutta, diventendu trasfurmendu. Sottu a pelliccia daveru hè un tissutu mortu. A prevenzioni di stu fenominu hè u principale accumudamentu di u pumadoru cù u nitru di potassiu.

Hè ancu spessu ponu observà nantu à i frutti di u chjamatu duplicità . U manifesta in u fattu chì in u fruttu ci sò camere vasa, è u fruttu stessu, quandu pressu, cuntratta com'è una bola. U mutivu di questa hè una mancanza di polinizazione. E a prevenzioni di a malatia - a polinizazione supplementarii in forma di cuddà e piante in i matinni è u superiore di u sulfate di potasio.

Quandu u tomate hè influinzatu à a staghjoni di a cuneta, u racu di a radicà scuro, fiore è putente, hè chjamatu a pera nica . I mètti per u cummattimentu di a malatia sò in a regina moderata di i pianti, a rispettazione di una distanza perchè entre i filamenti. È per prufilaxie, a trichodermina hè stata prima introduttu in a terra pè i pianti.