Castellu Larnac


Una di l' attrazioni architettoniali di a Nova Zealand , attraendu i turisti, hè u Casteddu Larnac ( Dunedin ). Oghje hè un campusu piccu, anche era quandu u settore maiò, chì era sustinutu da e minere d'oru in questa regione.

Cumpostu quì, u casteddu di Larnac hè l'unica struttura di tutte l'Isule di Nova Zelanda, chì si meritava l'attesa più grande di i turisti è i residenti lucali.

Storia di a custruzione

A casa hè stata custruita in u 1876 da un banchieri lucale, u male richest in quellu tempu, Larnaca. A custruzzione hè stata fatta da più di trè anni, è 200 pirsuni travagliavanu nantu à u situ. Circa deci anni si pigghiau ppi òpiri di finishing internu.

A quellu tempu u casteddu era supermodernu, perchè per l'illuminazione, a casa methane gas era utilizzata - era i lampi chì travagliavanu. È u metanu hè stata produta di manera semplice - da i bagnu è di i siti di pavimentu, da quali i gasulini sò stati dispuniti nantu à l'apparicchi lampanti.

Sfurtunatamente, u casteddu hè cunnisciutu per a so storia tristi - parechji membri di a famiglia di Larnaka morse à quì, è dopu u mastru stessu stessu sparta. Dicenu chì u mutivu di chista era falu.

Più più di cinquanta anni u casteddu hè stata di a famiglia di Barker, chì in i sissanta di l'ultimu seculu l'hà compru è cuminciò à restituisce è restaurà.

Chì ci tira u castellu?

U casteddu di Larnac hà impressioni impressuali fora è intornu. Hà una magnifica architettura, cù torrone, i plataformi di observazione nantu à elli. Pudete scalculà da a bellezza incridibile di l'escaliera di u spirale è si affucatu da u paisaje inevitabbile di u Novità Zealandu da a torre.

I migliori materiali di l'Europa sò stati impurtate per u finiu internu è internu:

Ma lignu hè solu locu, New Zealand.

Di sicuru, dopu à a morte di Larnac è ​​i cambiamenti custanti di i pussibuli, u lussu è a decorazione sfundate, ma a famiglia Barker hà da pudè riturnà u casteddu in u so glottu anticu. E accede à u so accessu à a so magnificenza à i turisti. Cù l'unica restrizzioni - ùn mancu piglià un impresa in u casteddu!

A strada, per una sughjornu di i visitori, u stabile era cunvertitu in un mini-hotel cunfortu. U restaurant si trova in u salottu. A strada, sta move hè riesciuta, assai prefè di stà per quà da parechji ghjorni.

Per caminari, u giardinu hè ideale - hè cunsideratu quasi u megliu in u paese in tuttu. In più di verdura, l'arbureti è l'arbureti, in u giardinu sò i gazebos cun vitrati videmperu, parechje persone inusual. U giardinu hè assai grande, in questu ci hè un cantonu retiitu per tutti, induve pudete divertevi a bellezza di a natura, a pace è a tranquillità - tra l'allevari di giardinu, è à a costa di u lavu, è vicinu à e fontane.

Cumu ghjunghje?

A cosa principal hè di vultà in Dunedin , è ùn hè micca un prublema per arrivà à u casteddu stessu. L'attrazioni hè un viaghju di 20 minuti da a cità.

Quì ci hè trasportu pùblicu, i servizii di taxi est opera, i saltanti di autresciati sò aperti. A cità pò esse acquistata in autobus da Wellington - leva circa 12 ore.

A seconda opzione hè un volu da Wellington in avione à l' Adupatu Internaziunale di Dunedin , chì si trova 23 chilometri da a cità stessu. Ma u prezzu di u volu hè abbastanza elevata - circa NZ $ 260. Ma a via duverà solu un pocu menu di una ora è menzu. Ùn ci hè micca una cumunicazione di ferrovagione cun Dunedin.