Jardin Botanicu. George Brown


Jardin Botanicu. George Brown hè unu di i marcelli famosi più famusi di Darwin , a capitale di u Territoriu Strittu di l' Australia . L'ortu hè situatu 2 km da u centru cummerciale di Darwin. Hè cè famosa micca solu per a so cullezzione di a flora tropica australiana - u ghjianu hè unu di e pochi in u mondu induve crescenu i corsi estuardi è marini crescenu in cundine naturali.

Infurmazioni ghjugna

U giardinu hè stata creata in u 1886, è a so cullezzione hà urigginata cumprendi agriculi (in fattu, u scopu di creà l'ortu era di studià a possibbiltà di cultivà parechji cultalli in i tròpichi) è unipochi pianti ornamentali. U giardinu hè chjamatu after George Brown, sottu u guidau fù rifurmitatu dopu l'Uraganu Tracy, chì in u 1974, dopu a cacciau in questu terrenu, distruttu quasi u 90% di i pianti di giardinu. Havi statu stu nomu in 2002, è George Brown, chì hà travagliatu in u giardinu da u 1969 à u 1990, fù elettu Lord Mayor di Darwin in u 1992.

Oghje in u giardinu pudete amparà i cullezzione unichi di e piante è hè ghjuntu un bonu tempu cù a famiglia sana - hè furnutu di lavatoru, un prugramu. In u giardinu hè un centru d'infurmazione. Eccu u più grande di a fontana di decoru di Darwin, ci sò cascate.

tA

Ciò chì vede?

U territoriu di u giardinu pò esse divisu in 2 parte: "jungle" (in fattu hè assai varii tipi di boschi, inclusi u bascu seccu, manglì, foresta pluviale, piantazione d'orquidali, giardinu cù i pianti d'amori) è una parti cumpostu principalmenti di corti e lummi di fiori, chì sò e arbureti solitarie o arbusti.

U giardinu botanicu cuntene una grande collezione di foreste tropicali in u nordu di l'Australia: vignaghjoli tropichi salvatichi, cummirciali di manglus, rappresentanti di a flora di i boscchi di truppi di l' isula di Tivi , endemichi unichi di e Pendi di Arnhemland. Ci hè più di 400 spezie d'arbureti di palme, ginger, baobabs, arbuli d'arbureti, bromeliadi, cicadas, Guiana, curupita, o "arbre di cannonballs", parechji spezie d'orquididi, l'helikoniu. In i buchji sò parechje porte e altre insecto, pani, cumprese i civelli bianchi.

Per i zitelli à u Giardinu botanicu hè un spaziu ghjucatu cù una casetta nantu à un arbre, un labirintu, varied equipaggiu di jocu. Pudete scaccià i rotuli è i montagnesi cù Frangipani Hill, viaghjate à i camini di u giardinu nantu à i bicicleti è i scooters, rafting in barche per un fiume. Inoltre, duranti i vacanze scuole di regula, i manifistazioni regularmente sò attempu, in u quandu u staffu di u giardinu in una manera fascinante introducite i zitelli à a storia di u giardinu è a vita di i pianti è di l'animali.

Alimentazione

In u 2014 in u territoriu di u Jardinu Botanicu aperta un cafè "Eva" cù una capacità di 70 ghjente. Hè situatu à u restore restauratu di a Cresia Metodista Wesleyana, chì hè stata prubabilmente sia nantu à Nakey Street è si traschera à u Giardinu Botanicu in u 2000. U cafe travaglia da 7-00 à 15-00, perchè pudete andà à l'ortu per un ghjornu sanu, senza pinzari d'unni pudete pudè refrescà. Inoltre, u giardinu hè furnutu di una BBQ d'energia è furnitatu incù i pisciculi à pocu pressu vicinu à a stagione cù liriuri chì ciurenu.

Cumu si avvicinassi u Giardinu Botanicu George Brown?

U giardinu botanicu opera senza ghjorni off è in u ghjornu; admission is free. Prima di questu, pudete caminari di u centru di Darwin o arrivanu cù l' autobus nùmmiru 5, 7, 8 è 10. Partendu da Darwin Interchange 326 ogni 10 minuti, u viaghju dura 3 soldi di u Australia. Per entre u Giardinu Botanicu. George Brown à u carru, andate per McMinn St è National Hw, o per Tigger Brennan Drv. In u primu casu, a via serà 2,6 km, in u sicondu - 3,1 km.