Chì ci allora in a nova tempesta di a seria "Sherlock"?

Ammirami di l'avventu di a hipuntassu mudernu di Sherlock Holmes, interpreti da British Benedict Cumberbatch, cun bated breath, aspetta u libru di a nova stagione di a so seria di televisione favorita. I creati di a film ùn era micca troppu cruelmente à tortuà i spettori è prisentavanu u trailer so ghjunghje per a 4 sta temporada, chì deve esse messi in a principiu di u 2017.

Questu avvenimentu culturale hè stallatu ind'u quadru di u festivale Comic-Con, tradiziunale chì succè in San Diego. À a reunione cù l'avanzari, ùn sò micca solu l'artisti di i roli principali arrivanu, ma ancu i creatori di a serie.

U trèvaru di a staggiuni staggiunatu s'hè tensa è anca scandiu. Hè tutte di perseguzione, di persecuzione è di tiratore. Lu caratteru Cumberbatch si cena agitata è anche scantatu, dicendu:

"Mi sentu qualcosa hè digià vicinu. Ma ùn pudite dì per sicuru - Moriarty o micca ... "

À a cunferenza di stampa, Stephen Moffat, u pruduttore di Sherlock, hà dettu chì u locu di i rimuti hè questu tempu in a Galia, è ancu di Londra (beni, quì senza ellu) è di Cardiff.

Leghje ancu

Valuti di famiglia

Tuttavia, ùn pensate micca chì avemu solu avemu a viulenza è u sangue. John Watson è Maria cresce u nàscita di u so primu figliolu. U primu pianu ghjè u caratteru di Mark Gatiss, u frateddu maiò di Sherlock, Mycroft.

Hè pussibuli assicurà chì avemu da esse filmetatu di u detective è u so fratellu in a so ghjuvanza iniziale, o ancu in a so zitiddina.

Sembra que Moriarty torna, ma hè incomprensibile, in forma di ricordemi di Sherlock, o "a so persona". U postu di u scullari principali hè stata data à u supervillainu, ghjucatu da Toby Jones.