Calzature sucietà in scrittura per i adolescenti

A lot di cunflitti si sorgienu in ghjuvani ghjuchi di moda cù i so parenti nantu à l' scelta di i scarpi è di a robba. Sfurtunatamente, un cumprisu ùn hè micca sempre truvatu, è o u zitellu ùn ignora a turnu per a scola, o mamma è dadò è cose u cum'è gustatu, ma micca adattatu è ancu preghjudiziu per un ghjornu di parechje di calzini.

Calzature su misura per i zitelli

In i pezzi di sustitutu, u to figliolu spende a maiò parte di u ghjornu, perchè è sicuru d'avè pensatu di ciò ch'ellu porta. I reguli basi à sceglie u sicondu parechje chì si usa a scola sò assai simplici:

  1. L'adulescenti di l'adulescenti sò stilati è belli, perchè chì a zitella Formate un sensu di gustu, è ci era un scopu di cambià i scarpi.
  2. Hè assai dispunibili à cumprà u calzari fattu di materiali naturali, perchè u pede "respira", ùn a sudari è ùn si funnu.
  3. U calcagnu di u calzariu ci vole à culpite per quessa chì i diti ùn sò micca cumpressi è esse ghjocu, per avè a capacità di trasfurmà.
  4. Calza di calzari - hè una volta dura, elementi di curati - una correa, velcro, lacci.
  5. U sciccareddu di i scoli nantu à u piudu, per suprattuttu, hè permissibile, ma u piuvale hè stà stabilu è chjuchjarru - micca più di 5 cm. D'altra manera, u pede chì ùn hà micca furmatu anu sperimentatu troppu tezza, perchè pò esse prublemi cù a spina. Ma ùn dà preferenza à i scarpi è li scarpi làcenu - ùn hè micca bè per medciti longu.

Un esempiu ideale di quantu mudificà l'amour hè u calzarii di a scola japonesa. Di sicuru, ùn pò micca sempre esse chjamatu attrattiva, ma esattamente - còmula è curretta.

Quali ponti ùn sò micca adattati per a scola?

U scarpi di lingua è i vestiti sò a face di l'studiente. A volta l'esurtazione "Scopri à a ropa ..." hè richiamatu. Per esse di una adulescente per apprendre, hè necessariu di aiutà ai cumpagnia a so propria imagina. Per stabiliscia i fundatori di a feminità è l'eleganza, unu ùn devi micca permessu di una figliola:

A strada, ùn vi scurdate micca di u codice di vestitu: i scarpe di l'escola ùn deve esse micca assai brillanti, ma deve esse cumminati cù a robba.