Priory Palace in Gatchina

In u territoriu di a regione di Leningrad in Gatchina si trova l'unica struttura unica di scrapinga in Russia. U Palazzu di Prioru. A so unicità ùn hè micca solu in a storia, ma ancu in a tecnulugia di i tecnichi. Per a custruzzione di u palazzu, eranu utilizati forme di lignu, in quale a terra era catturata cù un cuntenutu di arcusgi alta. Ogni chjucu di 6-10 centimetri era spurtatu per a forza di u mortuiu di cal. Hè da such bricks peculiares chì u Prioru era custruitu. Tuttu l'edificu hè circundatu da un muro di mantene fatta di petra pudorosa porosa, chì hè assai ligera, ma à a listessa ora hè durable.

Un pocu di storia

Prima di inizià a custruzzione, l'architettu Nikolai Aleksandrovich Lvov, chì dirigia u prugettu, hà custruitu una casa per u preferitu di l'imperatore da una tecnulugia simili, ancu di un angulu di a capanna. I suldati u pruvò per a forza cù i sapori, e donne eranu piccati cù paravane, ma l'estrazione monulitica era stata. Dopu à questu, hè statu dicisu di prucede a custruzione, è in u 1799 l'imperatore Paolu accettò l'uperazione finitu, postu chì traslassi u casteddu à l'Ordine di Malta.

In Francia, i Cavalieri di l'Ordine di Malta anu sujetu à persecuzione è anu foru obligatu di dumandà aiutu di l'Imperu Russu. Sulu u ghjovanu emperadoru chì hè stata à u tronu creò u Grandi Preoratstvo in Russia è divintò in fattu u capu di l'ordine, è in ogni annu successivu u Palazzu di Priori appartine à a famiglia reale.

U Gatchina Priory Palace ùn hè micca in l'usanza di cumpagnie di u palazzu. Ùn ci hè micca eccessi è pompi di decorazione. Fora di l'esterno è internu, u palazzu è più cà modesta, cum'è una caccia pà accoglia fora di a cità. À quali parte di u visitadore ùn vede micca u Priorat - serà sempre diferente. Particularmente bella hè u palazzu da u latu di u Liceu Nìvuru - pare chì vene da a prufundità.

In parechji anni u palazzu si era utilizzatu per parechji bisogni. In u XIX sèculu, a cresia lirica era custruita quì cun permessa di a Gran Emperatriz Maria Feodorovna. Dopu, durante a Prima Guerra Mondiale, ci hè statu un uspidale per i feriti. In i trentini di u seculu scorsu u Priorat hà avutu un centru turisticu per i travagliadori di Leningrad. Dopu à a fini di a Gran Guerra Patriòtica, a ricustruzzione era fatta, dopu chì era a casa di i Pioneers, è in u Museum of Local Lore. Dopu à u principiu di l'anni ottanta, a risturazione cuminciò, chì durau finu à u 2004, u Priore hà apartu a so porte à i visitori.

Priory Palace - indirizzu è tempu di travagliu

Visitu l'attrazione principali di Gatchina - u Palazzu di Priore - hè pussibule durante tutta l'annata, ma in parechje staghjunale l'agenda di u travagliu di u museu cambia un pozzu. Allora, in a staghjunazione fridda (uttrovi à aprili), u Priore hè apertu di 10.00 a 18.00 (u passageru pò esse acquistatu finu à 5 ore), è da maghju à sittembri, i visitori aghji da 11h00 a 19h00 (l'abbonatu si abbia à 18h00).

Pudete vede quì da parechji trasporti - in trenu da l'istazione Baltica in San Petesburgo à a stazione "Gatchina Baltiyskaya". Se vi in ​​autobus, deve piglià a rotta 431 o un bus 18, 18a, 100. Tutte e parte di l'estazione di metro "Moskovskaya", è u 631 da l'estazione di metro "Veterani". Indirizzu: Gatchina, u carrughju Chkalov, u Parque di Prioratsky. U primu marti à u principiu di ogni mese hè un ghjornu sanitari, è u museu hè chjusu per visita.

In u museu di u Priorat ci sò scursioni, è in a Capella ci sò cuncerti chì, due to excellent acoustics è ambienti cusimmi anu u so cumpagnu permanente. In u sicondu pianu ùn ci hè una esposizione di ciò chì hè cunnisciutu cù u Palazzu di Priori, è in u primu pudete visità a mostra di l'arti orientali.