Sour cream pie with cherries

Un stuzzu fragante è sorprendentemente dulce tartimentu di crema agrume cù ciliegie affascinati in casa hè una bona idea per una festa di tè di tè.

Coghju di terra cun cherry e crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

U mantellu funghje hè stata cun un mezcladoru, chì aghjunghjenu azzurru pulverificativu. Allora inserisce a leppurtita di l'ova, farina è amassi a pasta fina. Forma una bagnu è sguassate per un tempu in u friddu.

Dopu, a pasta hè stata prumuvuta è distribuzione uniformi nantu à u fondu di u mozzu, cresce i mariti sottu. Aghjunghjini a torta in un forru precuvatu à un state ruddy.

Perdu di perdita di tempu, preparamu a bacca: la lavamu, fretu è caccià l'osse. In un pezzu separatu, batte l'ova cù a crema agria, fècula è pollu. Agghiuntti u pasticcellu cù cura di u fornu, distribuisce ancu una cundizione di ciliegia è brundisce a cima crema. In novu, mandemu u manciatu à u fornu è aghjunse un pastelu cù cirasa è a crema agria durante 35 minuti.

Puerdu di leggente cù ciliegie e crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

Cogliu a farina cù u levitu è ​​u zuccheru. Graduatu in u latte calore è introduva a mantra fretata. Appena, pour a farina è amassi a pasta fina. Demu avemu sprezzatu in una paleta, apprizza cù film è mandà à un locu caldu per parechje uri. Aghjunghjemu andemu in un capu finu, stanu nantu à una vaca di furmagliu è formate oghji. In cima, disposti u guvernu cungiatu è l'asperu cun zuccheru. Agghiastezza u pastellu durante 20 minuti in un forru preinfirmatu.

Intantu, avemu aduprà a fasgula: a crema agria è u zuccheru, battèsimu à u mezcladoru, tira a buccia d'aranciu rintra, è fate l'ovu. U mischju prestu hè spartu ind'è u bagnu è novu mandemu a dumila à cocchi à l'autru half hour.

Una ricetta simplicitante à u pastu d'acima cù ciliegie

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

In u manghjusate, aghjustà a crema agria, fete farfantarila, patevuli in bocca è mischjà a pasta. Puderanu in u cunfettu è fate in un pane di furna. Da quì sottu distribuzione i frutti è pienghje cù una mezcheta fatta da a crema agria, u zuccaru è l'ova. Mandemu u pastellu durante una meza ora in un forru precuvenu.