Ovini da i granule

Ùn ci hè micca un regali più bonu chì quellu chì hà fattu cun amore è cura cù i vostri mani. È ùn ci hè nè u regnu più bonu per l'annu novu chì u simbulu di l'annu dopu fattu cù l'amori è cura. Ùn hè micca sicretu chì l' ove sarà a patrona di u 2015. Dunque, a nostra classa maestru hè dedicatu à cumu fà una pècura di capelli cù i nostri mani. Un cordellu picurinu ma assai bonu, tissutu in secu à u schema sottu, pò esse faciulebilitu in modu chjave fob, ornamenti per un telèfonu mobili o ancu un colgante.

Ciu Bead

Prepareremu tutte ciò chì necessariu per tecece l'ove di i granule:

Emprumminamu a sciamanni l'ovale da i bèuzziunate in u schema di u paraleddu tissu:

  1. Cumpigliemu u travagliu cù a cuda. Prima, piglià una gran bè è riparviela à mezu di un pezzu di linia di pisca cù dui nodi forte.
  2. À una fini di a ligna cullettemu sette ghjuvelli chjucchi.
  3. Avemu passatu a fine di a linea cù perle strung da nantu à una gran bè è fà a cuda di e nostri pecuri.
  4. Avemu da volta à a furmazione di u torsu di e nostre ovule. Avemu da piglià da una grande alma. Per a prima fila di u troncu chì pudemu stringe 2 beads nantu à a linea è pigliate l'estremità di a linea in u ramu di a cuda.
  5. A parte interna di a prima fila di u troncu serà furmatu da dui altri balli.
  6. Scalfèghjanu i dui parte di a prima fila, intrendu cusì à l'inseme.
  7. Per ognuna di e mitite di a seconda fila di u troncu, racughjendu trè zuttati.
  8. Hè u tempu di custruisce i nostri culi di i pecuri. Per ognunu di noi, puderemu tipu nantu à una agulla, quattru chjuche. Allora pudemu chjappà una gran bè è passate per l'aghjunghje à novu à tutte e furtezzi di a pierna.
  9. Per i seguenti dui fila, quattru grossi perti sò strung.
  10. Dopu questu, stringe quattru più maiò grani nantu à a linea è andate à u tissu di i peri di fronte di u nostru cordellu. I pigghjeremu in a so manera chì i rinunziali.
  11. A serie di dui grani finiscinu u torsu di u cordellu. Dopu à questu, andate in u tissu di a testa. Per a prima fila di u capu, avemu da scrivele 8 ziziani in u labru. A quantità di perdi chì si deve esse precisione per più di tissuti pò varià secondu di a so magnitudini - u più impurtante hè chì a transizione di u troncu à u capu s'assegna seta è u pruduttu ùn hè micca deformatu.
  12. Scopre u numeru necessariu di perdi per a secunna mità di a prima fila di u capu è si passanu à tissuti i gricchi. Per fà chì a pecuri finitu vi più interessante, è l'armati ùn fugghjenu cù a testa, pudete piglià a perle d'un altru culore o ùmbulu. Per i primi aricchi, avemu noi ghjunghje 8 ghjuvanotti nantu à a linea è i chjusu in un anellu, passendu una ligna da i perli di a prima fila di a testa.
  13. Inoltre, avemu ancu u focu a seconda avicci di u nostru crastu, è poi passà à a seconda linea di a testa. Per ogni mità di a seconda fila, retrae 7 beads nantu à a linea. In a terza fila di u capu, hè necessariu tenegliu green-beads-eyes. Per fà questu, facemu nantu à a linea 6 cornutes d'oru per una a mità di a fila è u secondestu hè esercitu in a secùtinu sequenza: 1 bead d'oru, 1 verde, 2 d'oru, 1 verdue, 1 doratu.
  14. Per a quarta fila di a testa, scumpigemu cinque zizati d'oru nantu à a linea di pesca.
  15. Per ogni mità di a fila finali di a testa, avemu bisognu di trè zuppati, una di e quali sarà rosata. Cusì a nostra ovule da i bè serà un piste. Hè fermu solu di riparà è di trimà u filu di funziunà, occupa per quessa a so fini in u travagliu è u nostru ardillu chjosu hè prestu!