Cuscini originali cù i vostri mani

U tema di cuscini boni è inescubile. Unu hè un'altura à vede e foto di sti capulavori unichi, di quale ci sò assai in l'spazii di a reta di a tundu, cum'è e mani sò stati chjappi à scrapiei è una macchina. Eppo, finiscinu di vede, hè u mumentu di fà ver di a sucetà. Opere vi daraghju trè travaglii interessanti nantu à a cuscini di coghju. Semu sicuru chì almenu unu d'elli vi inspirarete per a creatività.

Cuscini cù i so propii mani - classi maestri №1

Avete bisognu di un pappallu, per esempiu - jersey. Hè impurtante chì ùn deve micca stata presa in fette. A basa di a tappa per u pillow puderia esse tene densu in u tonu.

Curà di travagliu:

  1. Scappu a camicia in i stessi rectanguli. Ci sarà assai di elli. Allora tagliate dui casamenti di tela densu per a tappa è scieve un di elli (frontal) cù un lapisu è un capu. Cuminciate à circa à 2 cm da a punta. À queste ligna cosciemu i nostri rectanguli. Ci hè una distanza di 1,5 cm trà e fila.
  2. Agghioru i rettangoli à a basa, appricàvanu una curta distanza da l'altri direttamente sottu à u pede da a macchina. Quandu puderebbe una fila, dàchene e tene in mezzu per ùn avè micca interferiscenu in a so costura. Pettite i chjassu rettangulari in un ordine dissimulatu - cusì u fringe sarà più densu. Scegliu u travagliu aghjustendu ogni fila antica per avè ottinutu à a fine.
  3. Quandu finisci cù a mezza frontazione, cose cù u sicondu quadru, affinchendu un pezzu per u farfantarì. Fate u cuscinu soddicatu cun un sintfume o holofayber è cose à a fini. Hè tuttu, è tutte e cose - u to pochettu originale, fattu da tù stessu, prestu!

Cumpettu Orighjulu - class maestru №2

Avà vedi cumu fà cose cun u pillotle originale cù e vostre mani. Sottu fundazioni, avemu novu bisognu di dui chjosi di tissutu densu, preferibbilmente un colorante viulente. Una volta una quadratu serà a fede di u nostru cushion. Avemu bisognu ancu culpulite di colore - tuttu ciò chì hè lassatu è si abbandunà i nostri imprese o da vede robba innevatoghja.

Cumplementu:

  1. Aghjustate u fasciallu in u largu è l'anch'elli ugguali di a striscia. Cogliu dui volte, stessi cun un ferru in caldu. Sti striddati sò duverìanu abbastanza cumplèttanu a basa. Riturnà da u puntu di a basa à l'larghezza di a striscia, cumincià a cose a cosita, è ogni ghjornu fogghiu copre l'anticu, per avè chì a costura ùn hè micca visibile.
  2. Quandu finiscinu cu striscia di costura, tagliate a veduta di u livante, rinfriscà a tela eccessiunale. Tanu da cose dui fegate di u pillow, cum'è in a classica preistorica avanti, è fate u pillow.

Quandu si cose u colpu originale - classificazione maestru №3

Per questu cignale bulu, avemu bisognu di un tela spùcculu chì ùn si senti micca. Per esempiu - pò esse un pezzu fissu. Preparate duie piazzi chjazzi per a basa è una chì si tagghja in tarri 1 cm di anu per u decoru.

  1. Prima, aghjunghje tutte l'estremità di e tavulini à a mezza fronda di a porta. Crucifiche è interspighjà una altra linea in u centru di u focu. In u listessu modu, cuntinuate à cresce e tene è cunsumalli. Avete bisognu di una grilla bella.
  2. Quandu e tezza righjunghjenu u cimi di a basa, simule simule à a direzzione opposta, è riparà a pezzu cù a stitch. Per assicurà chì tutti i crescere sò ancu cù distanzi ugguali, pudete signalà a tela cun tela. Quandu finiscinu cu u frontudu, stitch the two halves, pienu u pilu cù u rinfrescante è aghjunghjenu u toccanu spuntatu cù una costura siconda. Tuttu hè prestu! Pudete dà à qualchissia, o pudete truvà l'applicazione di coletta in l' internu .