Eliminazione di u rivalu in casa

Molti donne, avè amparatu di a prisenza di un rivalu, decide di mantene a famiglia, fendu ridore di questu. Per questu scopu, pudete aduprà rituali maghjinu speziale - rasskory. I Rituali sò semprici è tutti sò capaci di trattà cun elli, u principale hè di avè a fede in un risurtatu pusitivu. Rassortku forte indipindente per rivalà avè bisognu à fà in u periodu di a luna mensa, perchè cù u cumpagnu, l'amore per una altra donna hà cambiatu. In u casu di un ritu successore, l'omu hà in indifference, dislike, l'odi è altre sensu negativu versu a so patrona.

Disassemblimentu è incalfamentu di l'avversu

Pudete aduprà rituali solu se una altra donna ùn utila magia per attruvarà un omu. Un altru puntu impurtante, chì vulete chjamà l'attinzioni, hè di usà ritimi solu in nome di l'amore, è micca per vendetta.

Ritual №1 . A dispusizione di u rivalu in casa pò esse passatu nantu à i prudutti. Questa versione di u rituali hè assai simplice. Per trè ghjorni, hè necessariu di preparà pè u so sceltu u so pratice predilettu, mentre que aghjunghjendu una salute è pezzina mai più. Per supra di i pranziuri ci dettu di sti parlavvi in ​​un sussurgiu:

"Comu u pappaghju di u salùcenu làcciu, Dunque permete l'oddiu criscinu è criscinu, è ùn ti piace à u servitore di Diu (nome). Dà à odià è disprezzanu a vostra, ma à mè solu corse à a chjama di casa, à una donna amata! Amen! "

Hè ricumandatu per dà preferenza à i platti di carne, chì ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu attraente. Dopu trè ghjorni, i primi cambiamenti pusitivi seranu narat.

Ritual №2 . Stu rituali di raskorki à rivali hè chjamatu "filu Negru". Per fà cumu, duvete preparà un filu di culore nìvuru, aghjunti è calzini di un amare. Per andà direttamente à a ceremonia devia esse à a mediane. U cumpagnu hè di cusette tutti i mutanni cù un filu nìvuru, andendu in i costi. Duranti a costura, avete bisognu à dì questi parolle:

"Cunnisciamu, cose un santu à a casa di una prostituta (nomu di a donna), permete tuttu interferire cù a vostra reunione è a vostra felicità, chì ogni vintu chì vede unu chì si disputa è ghjurà. Cusì ch'ella vi mancava averia distendu da ella, è avete averghjia è odiò più forte chì a morte, un nemicu di a besta cruel o salvatica. Perchè chì in u lettu cù qualcunu, solu cum'è mè ùn avete micca finito, cose un viaghju, cusì tutti i camini versu ella. Tù sarè cun mè solu per sempre è senza me à tutti. A mo parolla hè a lege. Amen! "

Piuttostu l'amatori usa a ropa sottu, u più prestu u rituu travaglià, è i sentimenti versu u cuncorsu spusarà.

Ritual №3 . Un forte rassortka à u rivali hè realizatu cù una fotografia d'un omu cù una altra donna. In più di a stampa, 3 vandalassi sarani preparati: rossu, biancu è biancu. Pudete a foto nantu à a tavula è à circa lampate i candele. Avete bisognu à un pocu tempu mentre a cera falesa. Dopu questu, pigliate una cannila negra, tiltallu è cera di gusatu, scumpiggiate una linea chì deve distingue u persone nantu à a photo. Duranti questu hè necessariu di dichjarà parolle:

"Aghju aghju intesu sempre!

Per esse per voi separate, cum'è u celu è a terra!

Ùn sì micca cusì cum'è u focu è l'acqua!

Ùn truvate l'armunia è l'amore mai!

Pudete sfigurate una cannila negra, ma avete bisognu à piglià una bianca unu in a manu. A Wax si deve ghjustu annantu à u casu di u rivalu, dicendu dinò parolle:

"U liberatu da l'amore!

À l'altru mandatu!

Pigliaraghju da questu quì,

È sempre per mè esse chjappu!

Era u giru di a cannila russa, a cera di chì deve esse ghjustu annantu à u casu di l'omu. Duranti u dicemu ste parolle:

"L'amore per (u nome di u rivali) hè andatu,

Ma amuri per mè (u vostru nome) hè ghjuntu!

Amore assai!

Puderete capisce chì da quì in avà sò u vostru destinatu!

Chì senza me ùn pudete micca vive!

E unu vulete amà!

Dopu chì a cera hè solidificata, a foto deve esse divulgata in i dui spezii. A parte chì a donna hè repicata hè inturniazione in quattru parti è pruvà a tirallu in a so casa per chì nimu a pò truvallu. Sfrancate a mità di u vostru piacevule cun voi è ùn mancanu micca a nimu.