Parolle per a Natività di a Vergine Maria

A Natività di u Most Holy Theotokos si celebrà u 21 di sittembri, è sta festa hè dedicata à a nascita di a Virgine Maria. Stu ghjornu dispunia una energia spiciale, per questu hè ideale per u ritimu magia lucali. Ci hè parechji segni è pezzi per a Natività di a Vergine di a Virgen, chì anu destinatu à migliurà a vita di una persona. Hè impurtante di fà rituali cù una mente aperta è boni intenzioni. Prima, hè vale à limparà l'espai da energia negativa.

Parolle per a Natività di a Vergine Maria

Per principià, uni pochi parolle nantu à i carte, hè stata creu chì era da questu ghjornu chì sta vaghjimu accoda. Sì u sole si prumetti in u celu, u bonu tempu si mantene à tuttu u ghjornu. In questu ghjornu hè customizare extinguir e raghjarisce una nova raghju, chì vi darà felicità à a casa.

Rituali di u matrimoniu . Ragioni solitaria chì sònniu di truvà una paria d'ànima pò esse affirmate una ceretta simplicissima. Per ellu, hè necessariu tufà una ramu di l'averebbe è l'attaccà cù un filu di culuri russu per fassi un cìrculu. Pudemu à un cuntainter di metallo è u settore nantu à u focu. Mentre a branche bruma, ripetite a cuspirazione di l'amore à a Natività di a Vergine Madonna:

"Cume rapidu u focu si move in un circhiu,

Cusì prestu mè u mo còmpiu di futuru.

Mi farà me una offerta, finarmenti,

Andaraghju cun ellu à a curuna.

Amen. Amen. Amen ".

Quandu u vintu ferma, i cinti manniri deve esse tombatu in a strada è sparnucciati à u ventu, dicendu:

"I cimi di u ventu,

Amore à a mo vita attruta.

Sò bacheloru, è prestu prestu esse una fede legittima ".

Se u rituali hè stata rializatu bè, dopu à l'annu, a zitella certamenti scuntrà l'altra parte.

Rituali pi l'esercitu di u desideriu . Hè difficiuli di scuntate un omu chì ùn hà micca un desideriu cherished, cusì à a Natività di a Vèrgine, pudete cunducerete un ritu è ​​leghje a trama di rializzallu. Per fà questu, avete bisogna preparà un cuntrariu cù acqua sante, una cinta verde è nove vaghjime: trè da manzella, avvelenate è biddezza differenti. Da i varcheghji cullizzioni hè necessariu di fà un bouquet, appuntamentu cù una cinta preparata. Arruvau cù l'acqua sante è dicenu una cuspirata:

"U servitore di Diu (nome) s'incoltò in a mattina, cullò vienii di diversi arburi. I prugetti in un bouquet. Vogliu dumandà à u Signore per avè cunsigli: cumu si puderebbe fà per esse chì i so sònni pò esse realizatu in a vita? Dàtene a più alta risposta, averaghju grassi à voi per parechji anni. Chì u mo scopu fessi realità, ma a mo vita serebbe da significatu. Amen ".

Dopu questu, ricià u vostru desideriu cherishedu è vai per l'arbre apple chì fructifica, è intarrà sottu un bouquet cunghjuntatu.

Ritual di privorotny . Se a donna ùn hè micca solu, ma i sentimenti di a scelta ùn sò micca forti chì l'anu da esse, puderanu cumprà un ritu di magia bianca chì invadie a flama d'amore in u so core. Per a so opera, hè necessariu di piglià una cammisa di l'amanti, è ancu a capacità cù l'acqua di primavera. A notte di u 21 di sittembri, hè necessariu di annunzià l'acqua trè volte di a cuspirazione per a Natività di a Santa Madre di Diu:

"Benedisciemi, Mamma di Diu per a corona di a cunvidenza!

Chì a mo spiranza vene à fine!

Ùn vò micca vugliutu cù braids girlish, ch'elli ùn purtàvanu micca e femine micca e femine.

Aduprate à vultà per un pappu d'una donna è una spugna di castagna.

Amen! "

Dopu questu, avete lavavvi l'acqua in una lingua, è poi aduprà a face di l'omu cun una cammisa, chì deve esse sottu à u pilone per a notte. In a matina, dà a cosa à u sognu.