Sketch of spoorage with the help of eggs

In qualcunu puntu, avà chì tuttu hè cascatu da e mani, a vita si detti un modu tutale diversu, e cose sò sempri megliu, a rilazioni ùn si pò aghjunghje, è anche i femici si trovanu. E dopu, in u capu di ancu a più realista pianosa, un dubbitu sorgieghja: "Ùn aventanu micca nisà?". U prublema pò esse eliminata sguassate u disgraziatu cù l'aiutu di un ovu, ma, prima di tuttu, per ùn micca ferurà u vostru aura cun un ritu cumplessu in vain, hè necessariu d'esse sicura chì hè dannu. Perchè usà a definizione di spoorage cù l'aiutu, di novu, di l'ovu.

Verificate dannu

Per verificà l'espurtamente cù l'aiutu di un ovu, avemu bisognu di un ovu frescu di u fugliu, un vetru, un vetru trasparenti cù l'acqua di primavera, è a vittima stessu (o a so fotografia).

Oghje l'ovu in i nostri mani è rumpule ne forse, senza fà dannighjanu l'giuseppu, in un vetru d'acqua. Pudemu a vitra nantu à a cima di a vittima (quellu chì deve sustene u vetru cù i so mani), stendu parechji minuti, finu à chì l'acqua si calma.

Dopu, guardendu u jornu è a proteina, avemu decisu se ci hè u danni, è se ci hè, quantu forti.

Chì duverà l'ovu:

Determina u spooru cù l'aiutu di un ovu è una foto di a vittima. Allora, prima, per fassi u ovu in un vetru, debite bisognu di più nantu à a photo.

Pìglia e danni

Per rinfreserà l'alza cù l'aiutu di uvaghji, avete bisognu à piglià un ovu è l'acqua di primavera in un vetru. Uni pochi minuti, mentre leggi u preghjudiziu "U nostru Babbu", bisogna rigurdà un ovu nantu à a testa, a volta è e parte di u corpu, i doleri in chì a vittima si palesa. Allora, fate u ovu in acqua è cunducerete un diagnosi di a forza dannu.

Dopu à questu, l'ovu cù l'acqua hè spressu in a tina, è u vetru hè ghjittatu. U cunchju di uovo hè abbruciatu.

Questa prucedura si deve esse fattu ogni ghjornu di 9 ghjorni. Se dopu à u so venite, u maladizzione duranti u diagnosi in l'ovu hè sempre presentu, hè necessariu piglià un annu per 1 mese è seguite in u stessu spiritu.

Inoltre, si hè una materia di dannu causatu da un sorcerer prufessiunale, u maggicu hà ancu esse dispunendu da ellu. Una persona nurmale cù una energia forte negativa ùn pò micca trattà.