Chicken stuffed with mushrooms

Ciò chì pò esse tastier than un fraganti è licurosu chicken stuffed with mushrooms? Stu pranzu vplia deliciosu, pudete serve puru com'è principale nantu à a table festiva. U tempu di preparalli esse bisognu picciottu è voi, cum'è anziani, ùn deveru micca fà per andà à i ghjente in casa.

Chicken, imbottito, patate, e, funghi

Per fà u puddastru, utilizate sardinariu, u risu, diverse vegetale cum'è pieni, alcuni, apprupa hè preparatu per separatamente, ma vi pruvamu a coccia di pollulu cù funghi, è micca simplici, ma incheru cù patate è mushrooms.

Ingredients:

Preparazione

Se ti darete pruvatu a ricetta stuffed with mushrooms di pollo, da quì hè megliu à fà affiche u vostru avellu à un ghjornu prima di coccia l'uccelli, cusì a carne saldarà più più gustosa. A sal, hè necessariu à a tarifa di 1 tsp sal per 400 grammi di pollulu. Naturale, prima chì a carcassa si deve esse lavatu è seccu. U ghjornu dopu, i patati sò puliti è tagliati in tazza. Per separà, in una padedda si fritassi a cipolle è u funghi chicchi, u salinu, aghjunghje l'aromi è un pocu nantu à un focu piccu. Allora a patata hè cumpatta cun u cumplottu di cumpagnie. A massa resultanti hè chinu di pollulu, cunghje cù a crema agria, sprinkled cun spizzi è impone in u fornu, calienta à 180-200 gradi, per 1,5 ore. Durante u prucessu di furmagliu, u puddaru, imbottitatu cù patate è mushrooms, hè ghjornu perpettatu perchè cun u zitellu prominente. Se a cima cummincià da creme, cogliu l'acellu cù foil.

Pollo, imbottito, frittelle, e, funghi

Sè sicuru, unu di voi, è se ùn tutti ùn si puderanu parechji, manghjonu un puddastru cù pancakes. E quelli chì ci mangianu solu dumandatu: cumu fà un puddaru finitu, perchè chì in ssu pascenu eranu pancakes stuffed? Demu avemu a dettagli in dettu, ma avemu avvirtemu prima, avemu bisognu à passà un pocu. Ma, i vostri travaglii saranu pagati da ludari da i catinelli.

Ingredients:

Preparazione

Prima, a carcassa hè robba, secca, scaatta u culu di l'ale - anu da creme, anu chjappu u fatto in grassu è cumincia à preparà. U nostru cumpagnu - per separà e rinfresione dilettantemente di a pelle di u puddaru, perchè chì, in cunseguenza, hè una "sacchita" cù alpi è diritti, è u restu di a carne viaghja in u rivestimentu per un pollone fustu. Spruvà u puddastru cù spizzi è mette in a frigoristica durante una ora. Sittite a carne da l'osse, scaccià u mozzatore di carne o moltenate in una licenziale, stagione di salitu, spezie, mischjanu bè è ancu mette in a fria. Coglie (preferibile frescanu) tagliate in fette, cuttivate ciputi di cazzi, fretanu in l'oliu vegetale, aghjunghjenu funghi, sali, pepite è cuntinuà a freccia finu à chì u liquidu evapora. Ci vugliu avà u fuddinu culpisce, appressu cun u pollo. Avà, per ogni panchee avemu sprezzatu u rilassante, fate cù un tubu, dip in u ovu, l'asciugate cun un furmagliu rossu è prestu in u nostru pollulu. Dopu chì l'uccellu hè tuttu impiccatu, agghiuncinu l'oliu nantu à u panificate, impone u coghju di ghiaia è fate mette in u fornu, calatu à 200 gradi. Aghjunghje per una ora o un pocu più. Eccu, fucalizza nantu à u to furnu. In u prucessu di furmagliu, hè cunsigliu chì l'acellu vi sera cale cù u zucchinu, chì serà attribuita. Sè avete avvistu chì u puddastru comince u so brusgià, foglia cù filu.