Appetizer da uvas

L'appetitore di i ova hè unu di i frittelli frique più populi nantu à a nostra tavola. Fà à preparalli è appetizer assai cori hè preparatu in una varietà varieghja, è parechji di quelli chì vi cunvertisce in stu articulu.

Uova Ruffata

Ingredients:

Preparazione

Oghje vociaru di furmagliu e corti in a mezzo. Scorriamu tutte e grizzesi è trasfiriu a un tavulinu. Agghiuncinu a cucina di u guttone cù maionesi, sal, pepite, mustarda è azeulana finu à ottene una pasta homogeneia. Fate cavities in l'ovu cù massa di u ochju è abbandunate tuttu per friddu in a frigorifera sottu a filma per una ora. Spruvule oghje di l'ova di l'arbeji freschi prima di serve.

A ricetta per manicure di ova è furmagliu

Ingredients:

Preparazione

L'oghje ulecu, oghji patevi sò cut in a meza. Pigliate a catina è a misurà in un blender, cù a maionesa, tutti i casgi, a mustarda, u salinu è a pepite. Oghje a massa per una coherenza homogeneia è di e so proteghje voce.

Appetizer cu ova di coddu è avucatu

Ingredients:

Preparazione

I olii sò fritti è stracciati da elliu. Pudava l'ghjuvanu in un blender u battagghia cù l' avocate pulp. Aggiuncenu u zucchero di limonu, u salinu è un pezzu picurinu, una volta, tutte e battezza è spende cun una siringa di cunfitte in u biancu. In cima di i olii pusonu e pezzi d'alliati è scuzzulate u platu cù l'arbe.

Ovu è apertu

Ingredients:

Preparazione

Da l'ova di ciaretta, avemu ottinutu i ghiru cun l'aiutu di un blender, li pudemu taglialli cun majonesa è sprats. A massa omogeneia hè spargugliatu in un tastu è aghjustà l'alli, passendu per a pressa è anchju cutulatu. Sè l'urdintu, anzemi pò ancu esse addivatu cù salinu è pimentu. Emu chjappu i prufume cavalli cù a vitti cù sprats è un fucinaghju da l'oghje pane hè prestu per sirviziu.

Appetizer freddi di uova di salmone

Ingredients:

Preparazione

Pienu i panza cun ghjustu cù una licenzie cù tutti l'àutri ingredienti, solu à e cipolle, finu à uniforme. A massaria resultanti hè pusatu in a cavità di i prutezione cù una siringa di cunfitte. Sprughjendu u platu cù erbe.