Cateterisation di a vejiga urinale in e donne - algoritmo

Sottu sternamentu di a vejiga urinale in e donne, l'algoritmu di chì sarà cunsideratu per isprà, cumprende u prucedimentu d'excrezione di urine accumulata. Un tipu di tubu sterile, cù un becu arnacu, hè utilizzatu - un cateteru. U so diametre pò esse diverse è selezziunate secondu u grandezza di l'apertura uretral. Un tali prucessu pò esse prescrittu è, se ne necessariu, l'intruduzioni di una solu droga in a vejiga cun una malatie di u sistema genitourinariu.

Tècnica di cateterisazione di a buca

Sta manipulazione medica hè fatta più spessu da i infermiera. Sulu l'usu di un cateteru cù un punta di metallo hè u prucessu fattu da un medico.

Prima, sicondu l'algoritmu di l'azzioni, davanti à a cateterisazione di a vejura in donna, hè realizatu trattamentu in manu cù antisépti (per esempiu, 9.5% di chlorhexidine). Dopu à quessa, a nurse prupone una bandita sterile chì un catene hè eliminatu da u bix (cù cateteru reutilizabbli) o da un pacchettu (in casu d'un dispositu).

U finale chì hè injectatu di u medinstrument hè abbuccatu cù a glicerina sterile o l'oliu di vaseline. À u listessu tempu, piloni sterile, napumi è pinzeri sò colpi nantu à a rachetta. E li pilastri sò stati humitevi cù una suluzione di furacilina. Inoltre, preparanu una zucca di Janet cun una risuluzione di furacilina, caleciata à 37 gradi in un bagni di acqua.

Dopu a cumplimazione di a fase preparatoria, avete da prucedimentu. U bagnu di a genitali esterni hè realizatu, è u paci hè lavatu cù acqua calde. Dopu quì, trà e gambi curvatu è scopra, stabiliscenu una nave.

A infermiera hè a manu dritta di u paci è mette un servitru sterile in u pubis. À u listessu tempu, i deddi di a manu manu sò raghjunati da picculi labbi, è pigliate in manu diritta cun un paru di pinzeri una bola cù furatsilinom - trattanu l'apertura esterna di a uretra. Dopu questu, u catheter hè stata cun attacheti, piglièndulu 4-5 cm da u finalu inseritu. A parte libera hè sustegnu di 4 è 5 dite di a diritta.

L'endugrullata di u catheter hè rotazione, traduzzione trasmessa in una prufundità di 4-5 cm in u lume di a uretra. L'apparizione di uulogna indica chì u catene hè inseritatu bè è hà righjuntu a cavità di a buca.

Dopu à l'orina ùn esce da esce da, una ghjettara Janet hè attaccata à u catheter è una suluzione di furacilin hè inghjolta a lentamente à a buca. Dopu questu, scumpressate a siringa è diretta u finali di u catheter in u bastimentu. In questu modu, a cavità vesica hè sbucciata.

Dopu à a fine di u rincidimentu, u catheter hè eliminatu da i movimenti rotacionale, mentre chì pressionate a manna uttena nantu à l'abdomen.

A fine di u prucedimentu, secondu a tecnulugia di realizazione di una cateterisazione vesicula in donna, l'apertura uretral hè trattatu cù una borsa di cuttuni cù furatsilinom.