Manicure - Moda 2015

Chì a donna hà piace attraente, hà da esse assicurata chì a so imagina hè stata cumplittamenti. A perfetta manicure, creata, secondu a tradizione di u 2015, ghjucà un rolu significativu in questu.

Moda primavera-veranu 2015 - manicure creativa

Down with the guants that coppice i dabbi rilassati cù boni maraviglii! Allora, a principazione di primu annu hè "nude" . Hè statu longu deve cunnisciutu chì à l'altitudine di pupulazione, naturali, make-up è a stessa ropa. Eccu una tendenza di moda attraversata è di manicure. Allora, in questu casu, l'ombra di u vernice si paria cù l'ombra di a pelle. Ùn pare micca maravigliate, ma ancu i dete so più.

U culore di "metallo" ùn hè micca solu in i scarpi, ma ancu in manicure. I prutunati, sfumaturi d'oru, copperu, l'aceru sò in a dumanda sfavillanti. Se ci hè un desideriu, pudete combine cusì un vernice cù seconde à un tonu chiluri o scuru chì u fondu fundatuali.

A moda 2015 dimustra in tutta a so gloria una tecnica di culore cum'è luna manicure. À quell'èbbica di a pintura u filu, a so basa hè "Cresia" in a forma di una pintura cuntrastante.

No vernices matt menos popular. Pò esse beige o chocolate, nìvuru.

In quantu à ogni tipu di modelli, a tendenza hè persunale geomitriu, significativamente distinta in u culore di vernici, chì copre a maiò parte di a chjuda di u unghje.

L'effettu di "ombre" ùn hè più pertinenti solu per i capelli, ma ancu in manicure. In questu casu pò esse una paleta calmusa, è un chianciu, chinu di colori brillanti, cumplementà perfetta l'imagine.

A moda di u 2015 hè ancu a famosa manicura francesa. Se prima a punta da a unghje hè chjucu solu cù laca bianca, pudete utilizà ogni modu di culore: mint, corallo, scarlet, nìvuru, blu è altri.