Preghiera per l'alcoholismu

L'alcoholizzamentu hè unu di i prublemi più grande di u mondu mudernu. Ci sò assai tecniche chì suppunievuli aiutanu à trattà a dependenza, ma anchi avianu, assai persone di ricercà modes popolari è volte à e Pertenevuli Esterni per aiutu. A preghiera per curativi di l'alcoolismu aiuta à una persona per truvà solu a fisica, ma ancu a psiculugia è a salute mentale. Pudete per i testi sagri in ogni mumentu, cù i sensu o senza icone.

Preghiera di l'alcoolismu davanti à l'icona "U Calchju inesgotable"

U icona dirivà a Vergine Maria, chì stendi a so palme nantu à u zitellu in a tazza. Siccomu tali veturi sò usati in a chjesa per u baptismu è a cummunione, l'icona hà un significatu simbolicu per purificà l'anima da diverse vici, cumpresa da l'ebbrezza. Ci hè un grande quantità di evidenza di manifestazioni miraculosa.

A preghiera per l'alcoolismu di u sposu, u figliolu è l'altri membri di a famiglia deve esse leghjite davanti à l'imàgine, chì ponu esse acquistatu in una tenda di a Chiesa o raffinata indipindentamente. Hè bisognu chì l'ora di u ghjornu ùn importa in questu materia. Avete bisognu di ripetiri e parole 12 volte. Hè impurtante ùn dete micca à dì à nimu di annunzià à i putenzi superiore, postu chì a prichera ùn pò micca travagliatu. Per turnà à l'icona solu in u silenziu completo, per chì nunda distraisce. Se una persona suttante di l'alcoolismu vulete ridivà di l' addiccioni , l'effettu di a prichera sarà più forte.

A preghiera per l'alcoolismu di un figliu, u maritu è ​​di parechje altri ùn sò solu travaglià se i paroli venenu da u core. Duranti a parolla di parole ùn deve micca pensatu di e so prublemi o di qualsiasi funziona, ogni pensamentu deve esse diretta à Diu.

U testu di a preghiera da u alcoholismu hè quellu chì seguita:

"O, a Signora Misericordiosa! Avemu turnatu à a nostra intercessione, ùn ùn disprezzanu i nostri preghje, ma graziosamente ponu esse intendi: esposas, zitelli, mariti è a purga pisanti di u pianismu di u pussessu, è per a famiglia di a nostra mamma - a Chiesa di Cristu è a salvezza di i frati è a soru, è u cuginu di i nostri salvatichi. Oh, a Morte di Diu, toccu i so cori, è prestu torna da a rivolta di i pecuri, per l'astinenza salvezza i purtemu. Pricate per u so Figliolu, u Cristu di u nostru Diu, pardònanu i nostri debbiti è ùn ne vende micca a so misericòrdia da u so pòpulu, ma puderanu furtificà in sobriety è castità. Priimi, u Most Holy Theotokos, i preghje di e mamma, i lacrimi di spirimintanti, di e mòglie, di i dultezza di i so figlioli in pettu è à i zitelli, à i miserabbili è di i miserabbili, u perde, quelli chì anu spugliatu, è tutti di noi, à l'icona di voi. È chì sta voce vene, cù e to prichera, à u tronu di l'Altimu. Coperta è guàrdate da u decepimentu malignu è tutte e volte di l'averebbi, à l'ora terribili di u nostru esodu, aiutanu à passà tramandantinu, i vostri preghje chì ci ponu a condenza eterna, chì a misericòrdia di Diu cunduri per i sèculi eterna. Amen ".

È sempre pussibule leghje preghje à u Salvadore, à u martire di Bonifaciu è à u Moncu Mosè Murin.