Quandu avete dumane quaranta pè restu?

In a pratica di preghiera di a Chiesa Ortodoxa, sò soroustu hè urdinatu. Dopu à a chjesa, avete, per piglià a cura di a persona fallecida, avete cunnosce chì u ricordu di ellu. Quandu si facenu un sorgoust è per quessa hè necessariu? U mortu hè bisognu di esse pricatu, chì li permette di restà a so ànima, è in u Judimentu Ultra per cuncede u Regnu di Diu. Hè impurtante per sapè chì ùn pò micca trattà stu prucessu cumu si un sorgoust è un ritu, chì una volta passau, aiutarà l'ànima di u mortu à calmà. Hè megliu per annunzià per ordine per esse un pianu è intervene, postu chì una cummemorazione di a chjesa ùn basta solu per u bonu.

Chì ci hè quì 40 ore restu?

Hè nantu à a salute è u restu. Quandu u restu di sorgoustu pò esse urdinatu per i periodi di 40 ghjorni, 6 mesi è un annu. Sorokoust hè una tipu di ricurdà. Duranti stu tempu, a iglesia leggi una preghiera per a pace di u mortu, u chjamatu u nome. Duranti stu piriu, saranu santificazioni è remissioni di i peccati à u mortu. Queste l'azzione sò realizati in ogni liturgia. In quantu à a quistione, quandu ordene u sorokuust di repose, pò esse urdinatu immediatamenti dopu a morte o à a fine di u funerale, in qualchì tempu desiderate. Una memòria di quaranta ghjorni ùn hè in nudda modu cun leva cù quaranta ghjorni dopu a morte di una persona.

Cumu esse quaranta per u restu in a chjesa?

Se ùn avete mai fattu questu prima, pudete applicà è dumanda direttamenti in a chjera. A cummemorazione di pricatu hè urdinatu in a tenda di a Chiesa. U prucessu di lettura di a prichera si facianu o nantu à u pulpitu o in l'altare. In più di sti azzioni, unu pò ancu esse rializatu cun ellu attendu a Liturgia Divina - Questu hè una di e più impurtanti è più impurtanti. Dopu attendu a liturgia, prete per u restu à a stessa volta à a chjesa. Pudete ancu dinò un sirviziu memoriale mortu. S'ellu hè statu assai tempu da a vostra morte, è avete pensate quandu pudete mandà quaranta per rilassate, duverete bisognu à tutti? Vi risponde chì hè necessariu sempre è in ogni mumentu. Aiutu l'ànima di u mortu pudendu leghjendu l 'inghjulinu in casa. Frà a preghjudiziu di a matina chì una persona leghja ghjornu cù a fede cristiana, ci hè una preghiera per u mortu, pudete leghje in i vostri paroli è in ogni locu cunvene per voi, u tempu. L'Imperdittu hà avè un effetti benèficu nantu à a so vita. Sorokousty sò ancu lè à i tempii induve u serviziu di ogni ghjornu ùn hè micca realizatu.