Preghjonu quandu infarinate un fille rosu nantu à a to pulenda

U filu rossu hè un putistanu protettive putenti à contra varii negattivi. Appressu per ella di sta insegnazione in Ghjudaismu, cum'è a Kabbalah. Hè impurtante per sapè cumu un fille rosu nantu à u to pettu cun una prichera, perchè senza ellu ùn serà solu una maschera senza forza. In a maiò parte di casi, un filu di lana hè adupratu, postu chì cresce chì hè u materiale naturali chì hà u pudere.

Preghjonu quandu infarinate un fille rosu nantu à a to pulenda

Per pruteggiri di diversi negattivi fora di l'esterniu, hè cunsigliatu di attaccà un filu, dicendu queste parolle:

"Avete pietà di mè (nome), Signore, è salve, Mamma Santi Madre di Diu, Patrone, Salvadore di u Munnu, Ghjesù Cristu, tutti i santi santi. Signore, benedite, aghju pietà è priservà, in nome di u Patre è u Figliolu è di u Spìritu Santu. Amen ".

In casu chì qualchissia hà dunatu o ancu cù una persona, da esse chjappà l'energia negativa, avete bisognu à un fille rosu nantu à a manca left and say this prayer:

"U servitore di Diu hè guaritu (nome), theologizing, da u Spìritu Santu, u segnu di Khrestovoy, a manu di u Salvadore, a Mamma di Diu. Crucifiche nantu à mè, crucifiche in fronte di mè, sì, l'inemicu, maldi, per mezu di a terra guidata à u fossu di posti, fallimenti vasti. In u nome di u Signore, a croce di vita, u babbu di ciò chì succede. Aghju pietru. Amen ".

Una preghiera sparta à vitture un fille rosu

Ci hè un rituali chì si usa pocu, ma ùn hè micca affettatu u so forza è l'efficacità. Pigliate u filu è prima vinti novi nodi in questu in intervalli ghjugni. In u stessu tempu u lottu ogni nuddu, deve dì queste parole:

"U guardiastru, u guardiastru, prutege l'inevitabbilità disgrazia, i praticanti chì rèttanu, l'putenze di l'inimitu, u dimòniu di u disubbidienti. Stand in un bughju forte, alta muntosa. Certi cù novi chjusi, novi chjavi. A mo parolla hè forte, nimu pò esse ublu. Cum'è ellu disse (a), era ".

Dopu quì, u filamentu cunvartu pò esse ligata à u manu left. Ci si deve esse nutatu chì questu pò esse fatta, micca solu indipindente, ma ancu dumandà un amatu. U più efficau u ritu hè stata si hè tenutu da una mamma per u so zitellu.

Preghjonu per l'amuletgiu da u gattivu ughjettu di u filu rossu

Questa opzione hè utilizata da i psitichi chì anu impurtanti per difende nantu à l'influenza màggica regulare da fora. Activate l'amuleto sarà durante trè mesi, è da quandu avete da fà un novu amuletore . Per fà a ceremma ùn devenu in u privatu è hè megliu fà per questu 12-15 i lunari. Pùa nantu à a tola, trè chjusi di a chjesa, è allora u lume. Pigliate un filu in a manu è pigliate nantu à ogni cannila à trè volte, moved in sensu uruguaienti. Hè impurtante di fermerà ogni cannila, dicendu queste parole:

"Cum'è site santu santificatu da u focu, perchè mi prutezzione di l'ochju bè è spoor. Ùn fate micca a vittima di l'impuru, ùn falete micca una parolla di male. Amen ".

Repetisce a preghiera finu à sente chì u filu hè energizatu. U primu passu hè di attaccà à trè nodi, chì deve esse situatu stu modu: dui nodi da ogni uitu è ​​un di l'intermediu. Hè fermu solu di vitture u filu à u polu.

Rituplana pianetampie cun l'acqua

Per fà un amuleto, bisognu di preparà l'acqua sante, una candela d'e chjesa è un filu di lana bianca. Prima ligera a candela è, tenendu u filu, dite "U nostru Patre". U passu prossimu hè di sminuì u filu in l'acqua sagrada, dicendu queste parole:

"U filu ligatu, u sangue hà attaccatu, a mo ànima serà a mo prutezione, è i mo pensi saranu scrivite. Mi vulete attaccà cun un filu di sta sola, sparaghju da l'ochji di i gattivi. Ùn hè micca vittima di qualcosa di qualchissia altru. Cusì sò. Amen ".

Dopu questu, pudete attaccà un capricci.