Puerdite di u babbu per a bellezza, per casa è più: 12 viti utili

Ogni omu sapi chì u pultendu di u zitellu perfetta absorbe l'excusità d'umidità, elimina itching, inflammazione di a pelle. Ma, in più, pò esse usatu per scopi diversi. Quì sottu apreva unu di i prupietà miraculate di stu pruduttu è verificate chì questu quistu powdhu devenu esse in a casa di tutti.

1. Derbia di u malu rispettu in i scarpi.

Hè cunnuscenu chì u pratu pò assimilà l'umidità, è perchè annùdighja un pezzu pezzu in a stampa per a notte.

2. Crea un efecto lipstick matte à i labbra.

Pigliemu lipide cù lipstick. Aduprà una piccula cantina di pùviru in cima da ella cù un sbagliu. Un immubiliu enormu di questu: ùn vi micca da moltu nantu à a prublemi nantu à i labbra di un battaliu matte, ma aduprate aduprate micca chì ùn lascià i labbra.

3. Alternativa rinnuvata à u sicondu shampoo.

Stu metudu hè stupidu per i zitelli cun puli grasanti. Certi sustiniennu chì avete bisognu à esse chjappi per aduprà u puzzu comu un chinu shampu. Ma, sè se puderanu u so capelli degne, ùn avete micca bisognu di prublemi.

4. Derive di tàzzii nantu à a robba.

Ci hè un spaziu grassu o vinu nantu à a robba? Allora, 15-20 prima di lavà, mette à eterna di pappà. Allora aghjunghjite e sobriere è caraghju a lavanderia.

5. E u pianu ùn chjosa più.

Arruvate a chjappia di u legnu cun un pentu è marcate in i crachî. Voilà! U prublema hè risoltu.

6. Aghjunghjendu cù insetti.

I posti induve ananti è altri insetti pò principià, deve esse fruttu cù pollu. Tutti, ora ùn anu micca pussutu trashddà a fruntiera talc.

7. Aghjimammu i vechji libri.

Ùn hè ghjallacciatu per tirà fora li libri antichi. Ci hè chì avà pò esse rimesse à a vita si poveri tutti cù pane finu. Questu significa chì impugna l'umidità è dà un novu novu. Dopu à questu, ci anu da esse cugliu cù un sbagliu.

8. Ughjate a catina.

Tuttu ciò chì deve esse fattu, per annunzià, hè solu per sprimminza a catina cun un pezzu, è poi accumincià a svelata sucia. Believe me, ora u prucessu si move più rapidamente è più faciule.

9. Poveru poni nantu à i guanti medichi frizzati.

Prima di avè principiatu per arricchisce, sprinkle e to mani.

10. Uveru invece di pezzi di matture.

Sì avete un tipu di pelle fatty, allura i powders sempre devanu sempre in a vostra borsa di cusmetica. Pulicinu pò rimpiazzà u primu, ma in nisun casu pò esse applicata cum'è finite per u maquillaje. È ancu distribuzione u pinu nantu à a pelle aghjettanu u Kabuki Brush. Questa bellezza-lyfhaka hà solu un minùsculu: avete bisognu di verificà per esempiu chì u pultu induve l'apparizione di tacchi nìvule in voi, perchè u talcete pudete avè un effettu komedogenu.

11. Haglizza i pissure.

Cusì, cum'è solitu, avemu stampatu i cipesti cù a tinta, è po po trabelle cù un pollu, appieghjatu prima nantu à un quartzite di cotti. Scacciate l'eccessu cù un sbagliu è pittate i pinnidi di novu. A strada, in queste video u ghjocu artistu Khuda Kattan palesa di manera di fà.

12. Aghjustate u dulore durante a purpurina.

Per evitari di burns è di facilità à u prucessu, prima di un prucessu dulore di purificazione di puzzicheghji i petti cù u pòlvaru.