Cunfittura di currant senza coccia

A farfatura di curranza hè una utile è gustosa fontana di vitamini, in particulare in l'inguernu. Cù ellu ùn site micca teme di ogni maladizione, è ancu i zitelli seranu felici cù a cura di una medicina dolce. In u currant cunteni assai bivetti, chì aiutanu à rinfurzà u vostru sistema immune è evite a freti. È se ùn avete micca sottumessu à cumpagnie à u trattamentu caldu, poi li benefizii di e bariati ponu esse custattitu. Avà vi cunsigliarè cumu cunfittizionu a marmellata d'una pasca senza coccia è scurdà di e malatie per tuttu l'inguernu!

Ricetta pè currant jam senza cucina

Ingredients:

Preparazione

I batti arraggiate trà paghjoli, spinci è sputichi sottu à un corrente di acqua fredda è riminda in un colatore, perchè cun elli un bon vetru tuttu u liquidu. Dopu, rutina u bagnu cun un licenzeru finu à u patate di purée à purpi è di difenderu a massa rijunde in una cassola. Pour el zuccheru, mischjà cun una cuchja è lasciate durante 30 minuti per disolvi i cristalli. Dopu u tempu hà sceltu, cunzezza tutte e cose tuttu è fatevi u manghjusciu savurinu da u currantu senza a cucina sicondu i vaccini filtri. Ceremu anch'elli cù tápilli è aghjustanu un trattu in u frettu o qualchì altru locu frescu all winter.

Prune in curranti negra senza coccia

Ingredients:

Preparazione

Orangeru cum'è seguitu, lavare è aghjustatu cù a buccia, grind in una licenziale o grind through a meat grinder. Basgi ordenati, rinfurzate cù listessa manera è cunghje cù patati aranciu. Pour in u zuccheru, mischjà bè è lasciate in un locu caldu per qualchì ora. Duranti stu tempu, mischjà a massa parechji volte per disolviri tutti i cristiani. Aghjustate, dispunibule un trattatu nantu à vasu sterili stannari, chjusu i steddi, u megliu di tutte e so nylon, è pulite l'inguernu in a fria.

Jam senza coccia da grigio francese

Ingredients:

Preparazione

I bacchi sò ordenati, lavati, i lasciemu i fluidi scurderemu è aghjustemu u currantu cù una licenziale, è u puree chì faceva si sminuzzate per un filtru per sguassà di l'ossi tant'e più possibili. Allora aghjunghje u zuccherinu è restaviate finu à chì i cristalli anu da scaricamentu. Allora aghjunghjemu a puree di bacca in viti neve, lasce in tagliolini è i mette in a fria.