Jam with ruibarbo e aranciu

Certu, cunfettu di fiocchi, pasti è lamponi, chì sempre hà un locu ind'è i vostri stati, mittite cura, ma chì tocca più di ricetti originali è invechji, cum'è jam ?

Jam with ruibarbo cù aranciu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di facci una cunfittura di rufarru cù a aranciu, avete bisognu di preparalli i vatti, in quale guardemu sta embiu. Per annunzià a vita di u bastimentu, i latte puderà esse sterile in parechje, in un forno o micruvellu.

Oranges è i rinfriscà i zuccaru. Taglià tagliate a testa di scuru cun una palla finita in modu chì dopu a coccia hè caramelificata è comestible. Da a polpa di citrati, avemu survivatu u zuccaru (à a fine si tratta d'un vetru).

Maturate u zuccaru di aranciu, u zucchero è u rufarrozzu piccu in un pappellettu d'ampiezza grossa o bras. Tagliemu tagliate a vina di velluminu à meza. Se a vaniglia naturali ùn si trova, ùn pò esse rimpiazzatu da una vaniglia chjara. L'ultimu passu hè l'aghjuntu di zuccheru è una pienza cù tuttu u so cuntenutu pò esse situatu nantu à u caldu fissu. Coglie u cunfettu, trascendu finu à chì u discu di u zuccheru. Quandu a mutazione vene in un filtru, falla un focu annantu à un minutu, perchè l'intristu hè ingrossatu, è aghjustemu tutti nantu à i latte prufitti è rintra incù lecevoluti sterili. U pudete di rufuru cù pezzi di lignu sarani permessi di rinfurzà si almenu 6 ore prima di stà in un locu frescu.

Jam with ruibarbo, arancia, limone

Rhubarb è fragole sò una cumminzioni classica chì pò esse freschettu cù i frutti citrusi più famusi è dispunibuli - aranciu è limone.

Ingredients:

Preparazione

I bacchi di fragole sò i mio è tagliate in quattru parti. Rhubarb chjucu 2 cigliate in tagliu. Imbulighjate l'ingredienti preparati è filli elli cù zuccaru, aghjunghje zest of a limone è aranciu, pour ancu in u zitellu di cítricos è si allora tuttu sottu a tapa per 6 ore. U cuntinuu ùn deve esse usatu micca oxidatu, ma, per esempiu, u vetru o l'esamelatu.

À a fine di u tempu, u zuccu avia da esce di i frutte è u rufalu. Pudemu u pappu nantu à u focu è portanu u liquidu à fracete. Dopu avutu fogghiu, rinfriscà u calore à mediu è seguità per fessi cunfettu, periscendu perpende l'effettu, finu à ch'ella hè un spessu.