Cream for mastic for cake

Prima di decustrerà a torta cù u masticu, deve esse bisognu preparatu. À nantu à a superficia entera di u pruduttu, hè bisognu di appliendarle una crema chì hè adattata per a cumpusizioni, chì à u stessu tempu serà una base bisogna per u vicinu cù un cango di zuccaru, è ancu avè a so superficie di u pasticci è fècenu forma senza perfetta.

Comu basa di mastru, pudete preparà una crema d'oliu o ganache crema. Questa basa ùn permettenu micca u masticiu per esse ghjustu è "natà".

Crema oleosa per u pasticceria sucia di mastic - recipe

Ingredients:

Preparazione

L'oliu à u principiu di a preparazione di a crema devia esse à a temperatura di l'ambienti è bè finevanu. U piazzemu in un tavulinu, grind it with a spatula è aghjunghje u latte condensatu ebbe à a temperatura di l'ambienti. In seguente, ci cunnetta u mezcladoru è prucessa a massa finu à ottene una tessitura oghjna. Avà u funziunalità di a preparazione di a crema hè u listinu. Hè necessariu di purtalla à a densità è di a densità necessaria agghiuncennu galleti crushed à u pane tritucatru o ruttiti di porch secca, chì devenu ancu esse inoltre in u contenile di u blender.

Aggiuncenu foglia à a crema un pocu, ogni volta ughjevendu finu à ch'ella hè distribuitu equitatu. In u risultatu, avete bisognu di una crema spinta è dinò chì ùn viaghjanu micca nantu à u pastore è fuglià di a so superficia. Inoltre, cù u so aiutu, pudete amparà i difetti di u pruduttu è omete e irregularità o vacanti nantu à questu.

Cumu cupartu a torta di crema cu masticu?

Accuminciannu a cuprarà a torta cù u mastru di crema, prepareremu l'uttene necessaria. Hè cunvenutu per aduprà una spatula pasticceria, ma si ùn ci hè nimu, da un pappu o un culmu largu farà. Pudemu a crema preparata nantu à a superficia di u pasticcellu è avvià direttamentu à l'allungamentu di a so superficia. Per fà questu, preparanu un vasu cun un agua fervente caldi à frenu. Pudemu una spatula, una pala o un cultillu in un pezzu di seconde, trascinanu l'acqua di sopra, ma ùn la limpieghja, è fà cunducta cù un strumentu calmericu per a so superficia di u pastellu, dà a forma ideale ideale. Si a crema hè stesuta da a spatula, significa chì ci vole à calà in l'acqua à intervallum curtmethi è a superficia di qualità serà ideale. Ci ponu esse solu per mette u pastellu in a frigoristica durante un'anzu, è quandu a crema stufa, pudete tramandà u disignu di u pruduttu cù u listinu.

Cumu fattu un ganache di crema per u listinu di u pastu?

In più di a creme d'oliu, per smoothing the cake for mastic, a ganache crema hè perfetta. Dà cumu preparalli, avemu dicu in sta ricetta.

Ingredients:

Preparazione

Sicondu u tipu di torta, a crema ganache pò esse fatta da u latte, u latte è da a chocca scura, piglià a quantità appruvata di u pastellu.

In prima, u cicculata scelta hè piccolo picculu cù un cuteddu. Pudemu a crema in una scoop o l'altri navi adattati, a pusendu nantu à u focu è fremo, stirring, quasi a foglia, ma micca fracete. Avà poi chjucu u zuccherinu piccu à a crema calza è mischjà a missa pulcariamente cù una spatula. In u prucessu, pudete cunnette un liccione sumeru, trattatu cù crema è u chocolate è acquistu una tessera uniforme di a crema finita. Ùn ponu ghjunghje l'appruvamentu nantu à a superficia di a crema durante l'operazione per evità a furmazione di burbichi di l'aire. Avemu chjudechjate a tela di a film di l'alimentariu, l'hà struitu in u bastimentu è pressu quant'è pussibuli à a crema. Cusì, pudemu evitari a furmazione di una film nantu à a so superficia.

Cumpressammu u cuntinuu cù una tapa o un cutu più di a film è a mette in a frigorifera per a notte. Hè tri trent'anni prima chì u pastellu hè struitu, pusemu un cuntinuu cù u ganhi in i cundimi camere. Avà verificate a densità è, se ne necessariu, trattate a crema cun un mezcladoru, dopu chì questu hè garantitu per esse più grossu è densu.

A ganache crema nantu à u pastellu hè appiicata è suavata nantu à u listessu principiu cum'è a crema di l'oliu, salvu chì hè chjaru di ripetirette a prucedura duie volte. In prima, appricamu un caprettu pocu di ganache, cun livellu calore è falla chjelu, dopu chì u prucessu si ripetì.