Nut cake cun u latte cunghjuntu

Hè impussìbuli di scrivene in parolle chì u piacè gustu di gustu chì avemu avutu quandu pruduce un pezzu di una crucciata di nut cake cun un latte cunghjuntu. E se stu travagliu hè fatta da elli, u piacè di manghjà hè supplementatu da rienvisezii entusiastichi è gratitude di i membri di a famiglia è di l'amichi chì andonu in una tazza di tè.

Qualchese di l'opcions sottu per preparà a dinle postulateserà permette di un'altru novu un sapuri incredibile.


Torta di cicculata con nocciole è latti cunghjintu

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Per ganache:

Per decorazione:

Preparazione

Prima, preparanu un biscottu. Sgabelli separati da prutini, mischiendu cù l'oliu vegetale, u latte, a farina è u battaghju cun un mezcladoru bonu. À a fine di a prucessu di furmagliu, aghjunghje i nocere di terra à u foglie.

I prutezioni rinfriscati sò stati nti un cunceculu seccu è nilu stessu, stati cun un mezcladoru finu à un scumparu gruu è ghjuvatu, è, dopu, senza firmà di fossi, pour u zuccheru in porghjechi.

In seguitu, intornuate a pasta in a massa di a proteina è misure cù gentie cù i movimenti da u fondu à a cima. Trasfunditi a massa ricumandata in una forma pre-oiled è mandi à u fornu calatu à 160 gradi per una ora. Allora apri a porta, è aghju da a biscuttere di altri deci minuti per a rinfrescenza, è sguassate quand'ellu si stalla nantu à a lucera è friddu tuttu. Tagliate u pastore in dui parti longhi lonziiali, pusemu nantu à unu d'elli un lignu condensatu ebbu è ancu distribuzione nantu à a superficia. Cumpresseremu cù a seconda parte è copre cù ganash. Per fà u cottu, fretce a crema à foglia, sguassate da u focu è tufate u chocolate chì hè stata divicita in pezzi. Trasfurza a massa finu à chì e taglioli di chiacca sferiscenu solu.

Scorciammu a superficia di u pasticcellu cù e tinghji è aghjunghje in a fria frigorifíglie è impicconu quarchi ura.

Torta Mack-nut, cun u lignu condensatu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di tuttu, papa, cun un poca cantità d'acqua fogera, è lascià pè fughja. Secosi secchi in una padedda è tritata cù una licenzerette o sfrutta in un morteiro in petra foglie.

I olii sò mischiati di zuccaru, stabiliscenu per un bagnu di acqua è calentate un pocu, ma micca di fogghiu. Allora aghjunghjeghja a mezcla di uovo cun un mezcladoru finu à ottene una scomatura fronda, aghjunghje a crema agria è si ritrova un pocu. Allora aghjustemu a farina cù u polu di furmagliu in a pasta è muneta cun suecia cù movimenti finu à chì e tote e pilone di farina sò dissolute.

Dividemmà a pasta passata in dui semi, in una di elli si aghjunghjenu frutte di lettuce, è in altru papaveri sulfule (senza liquidu) è cunglite.

Agghiunciu in forma formule almenu dui pasticci. Per fà quì, postu in un furnu centu à 175 furmazioni per quaranta minuti. Mentre i taglioli sò furnuti è enfilati, preparanu a crema. Per fà questu, vendu u mantellu grassu E, continuendu a prucedimentu di furmagliu, avemu da introducir un leche condensata. Determinemu a crema in a frigorifera per un tempu.

Poveri u cornu d'acetina nantu à u fondu di a forma split, trasfurmate cù un pappu di u licore o un servitore, cupri a prima parte di a crema, indettendu di a superficia. Appena ci stanu a torta di nètturu, impregnate è fraccascia cù crema. Scorcheremu a cima di u pasticcellu à a nostra discrezione. Pò esse nutizie o cicculata chips. Demu u pastore un pozzu ore remplje in un locu fretu è pò serve.