Trattamentu di malatia ginekolooghi

U trattamentu di e malatie giniculogi deve esse cumpletu. Puderia cumprà diverse metudi è schemi, è ancu ùn deveria micca solu di e mette terapèutica, ma dinò di preghjudizzioni in secundariu cù riabilitazioni.

Mètode di trattamentu di i gynecologi

I mètudi di trattamentu sò spartuti in:

  1. Metu cirurgici di u trattamentu di i gynecologi.
  2. Mette conservadori di trattamentu di i malanni ginekulogichi, chì, à u turnu, sò spartuti in:

Per a riabilitazioni di e donne utilizanu sanatorii spiciali cù u trattamentu di malati ginekoloogichi. E a prevenzione cù e malatie giniculugia ùn hè micca solu l'eserianu terapicu, ma ancu un modu di stiletà sanu, l'usu di prutezzione protettiva per prevenzione di infizzioni cù infezioni sessuale. U trattamentu di malatii ginekoloogichi cù rimedii folklori senza cunsultà un ginunu ùn hè micca cunsigliatu.

Trattamentu di malatie giniculichi inchigulogichi

A maiò spessu entre e malatie ginekulogichi sò prucessi infjammatori di l'organi genitali femminili. U trattamentu di malatii infjammulatorii in a ginekologia accuminzanu cù a selezzione di droghe per cussive infeccion. A scelta di a droga depende di u tipu di patogenu: l'antibiotici, l'antifungali o antiparasitichi sò utilizati. Sò prescritti dopu una scorcia gineculogica è identifikazzjoni di u patogenu, cù una flora mixta, i preparazione sò cumminati. U cursu di trattamentu dura dura di 7-10 ghjorni, cù prucessi croniali à 14 ghjorni.

In più di a terapia d'antibiotici, i malati inflamatorii utilizanu l'immunomodulatori, u terapizzioni di resorazione, in casu di necessariu, cunducinu trattamentu kirurgiicu.

Trattamentu di malatie ginekoloogichi non inflamatorii

Malati non inflamatorii di u spaziu genitali femminili più frequenti sò contru à u fondu di viulazione di l' equilibriu hormonal di e donne. Per quessa, dopu a determinazione di u livellu di l'hormone in u sangue, u duttore pò prescrive una currezzione cù i mediate hormonal. Invece di trattamentu hormone, i belti medichi chì anu analogi di l'hormona sessuale femminile o a terapia omeopatica pò à aduprà.

Sì, nantu à u sfondate di disordini hormonal, ci sò benigni o maligni, dopu à u trattamentu medicu, u trattamentu kirurgiicu, a quimioterapia o trattamente simptomaticu hè adupratu.