Costume Folk

U traditu folkloricu hè cum'è un libru in u quale pudete leghje a storia di i pòpuli di u mondu, tradizione, rituali. E anchi anchi in tempi antichi a moda hà avutu i so tendenzi propii, cambiantose gustos è preferenziali, eppuru u principale di funziunalità di i vestiti di e donne è di i ghjuvani senza cambiatu. Inoltre, in e diverse zoni di un paese, e ropa naziunale diferenziu cumu e cundizioni climatichi lucali, u modu di vita è i tradizioni, ma tutti l'opzioni pussedianu similarità. Avemu vistu cum'è parechji costumi in Russia.

Costumi russi

In tuttu u territoriu di u costume di città di u Rusu di u Rusciu era u stissu - i zitelli è i carusi in l'stagiò stavanu sempre una cammisa longa cù un cinturione. Sutta a volta era un pezzu di tela, chjamatu pane di fondu, à a manca un corta era fatta nantu à u collu, spessu robba cun ferita. Inoltre, un bellu brodita bordada nantu à i fruntieri di e maniche è l'inghjettu di a cammisa.

A cammisa di u vestitu era diferenta di ogni ghjornu cù un pappagallo bussinu pugnu di colore biancu purellu, i vini eranu bordati cù un broditu bellu lampatu.

Omi anu purtatu pantaloni, spessu cundutte da un pezzu di lignu azzu grossu cù una stinga bianca fina. A durata di u pantalon èranu in i ghjinochje, perchè spessu fugliale in high stivali. Un caprettu tradiziunali era un caprettu cù una lana furata o tile densu.

E li vestiti di e donne eranu diffirenti in ogni pruvenzione - in i rigioni Sud-Russi i nomi di i cammie, fascià è ponevu, sìmuli à i vistimenti tradiziunali u bielorussia, in Yaroslavl, per esempiu, i vistimenti naziunale naziunale era una sundress cun una chjappelle chjachute chjinata cù mâche longues.

In termini generale, u disfuncu ghjocu di e femminile pò esse carattarizatu de seguente:

  1. Sarafan. In fattu, in quelli ghjorni, u sarafan era nunda, ma una falda longa è alta nantu à i straps. In ogni modu, u tempu, hà vistutu i vistimenti di a trasfurmazioni, elementi decorattivi, cumu i buttoni, ligami, fringes è diverse sfondi. Per i sarafani sicuriani di coser si usavanu origgili suciuti , fatti cù i so mani, ma cù l'avventu di tissuti in a fini di u XVIII sèculu, i tanninuti è bellissimi sarafani, dipinti cù bouqueti è parechji motivi fiori, venenu in moda.
  2. Cammisa. A cammisa Slavica era un attribu inalienable di u costume di donna di u ghjornu di vita è di festa. U so cusitu cusì ropa da lino finu o pappagallo di cudi. I cammie sutta lu sarafanu sò stati fatti da un teddu perfetta, sottu à a faldilla, u broddetu hè struitu nantu à questu o a tela hè stata imberata à e manichi, u collu è l'invevule sò stati chjappi.
  3. Poneva. Ponewa pò esse chjamata una foglia longa di lana d'un culore blu scurazione o culori cuntrolli di i castagnati in Russia. A fascia di una faglia era richly decorated with beautiful treid or brodure.
  4. Sicondu a età di a donna, a ponia cambieghja - sia a so aparenza è u culore cambiatu.

U tradimentu folkloricu è mudernu mudernu

Qualcunu ùn discutirà cù a saviezza pupulari, affirmannu chì tuttu u novu hè un vechju scurdatu. U stessu pò esse riferite nantu à a moda muderna, gràzia di i so idee da a robba di u passatu, ùn esse micca esse e cuscenziali tradiziunali.

In moda muderna, tali attributi di u costume di u russu cum'è una cammisa bordada, una faglia di lana longa in una casageria o luminiscente luminiscente cù stampi fiurali si facevanu sempri. Ma, sicuru, i stili di vestiti anu cambiatu fora di u ricanuscimentu - i cammisine tradiziunali sò diventate borse è taglioli eleganti, faldi, in i vechji tempu, sò largu è voluminoso, in u moddu di l'oghje sò stati nantu à a figura, sottucartennu perfettamenti a cintina finta è a forma di i cosci.