Biscuit roll with jam

Oghje vi cunsigliarvi cumu di cocchi cu un biscottu affissante cuntagnu. A so preparazione ùn duvite pocu tempu, ma u risultatu truvarà parlu.

A ricetta per un biscuit roll cù jam jamtò

Ingredients:

Preparazione

A chjave di successu à preparà una pasta per un rotulu cù cunfettu hè a frescura di i ova è u so fretu curretta. Cusì avemu sempre dividendu u ovu frescu in l'arraggiatori è a griglia, è assicurendu chì tutti l'utensili cù quale travaglianu sò nuvole è ùn ne contientanu una gota d'acqua o grassu. À l'anziani, aghjunghje a mità di u zuccherinu è a gridna finu à l'allianceu. L'arriccinu i biancu cun pezzu di l'acidu citrico cun un mezcladoru o blender à una spuma grossa, aghjustendu pocu à u zuccaru restante.

Ora cunnettece e prutezione cù a griglia è mischjà a farina tamanta cù forzi precintanti da u fondu, preferibbilmente micca più di cinque à sette volte, per chì a pasta di u rotulu cù u pudete esce d'esse magnifica. Pour it on a sheet of oiled foil or pergment with a pan and bake in a furna à una temperatura di 185 gradi per quinze minuti. Allora pigliammu a biscuttata da u fornu, infusitatu immediatamente cù cunfettu è apolu u rotulu, chì pusemu nantu à u petanu cun una pochette è mette in a frigorifia per friddà è sughjettu di duie ori. Pigliate u rollu cù u zùccheru in pezziu o poveru ogni cundimentu, tagliatu in pezzi è serve à a tavula.

Biscuttatu cù rotolo è buccia di raspberry

Ingredients:

Per a prova:

Per custard è riimplari:

Preparazione

Prima, preparanu a crema. Per fà questu, mischjà a mità di u standard di u latte cù a farina, finu à l'uniformità è a dissoluzione sana di l'affucazioni è valdi in un latte furzente cù u zuccaru in un magre di pezzu. Coglie a massa finu à moltu, cuntenente in tràccia.

Per fà u cuncepimentu, a griglia separata da i bianchi sò sbagliati cù zucchetti granulati finu à chì hè dissolutu cumplessu. Battagli solu e prutini à una spuma grossa. Avà aghjunghje una farina adatta à i ghjeze cù u zuccheru è, scimienu cù porghje chjosi di prutitini chjuffati, aghjunghje, aghjustatu appicientemente a pasta. In una piccula banquette, cacciò Oliu pergamatu nantu à a carta, pour a pasta dispostu è aghjunghjia in pre-cali centri à 185 ° furdu durante quinze anni. Pudemu a biscuttata finita cu cura di a tela in unipochi cù u pergaminu, apila i rotuli è falla chjudarà completamente. Intantu, à a creme brewed, dissiru la mantova tissuccata è u battore cun un mezcladoru. Avà scumpete u friscu, cunfittendu a cunfettu, dopu cù a crema preparata, circa un terzu di u so numeru. Fate un roulegliu, coguanu cù a crema restante è decorate cù frutti nuccinate, baba è baccardi è foglie mint.