Clavicinu chino - crescente di e mane

U cultivate u cracu cinese si pò esse duie nantu à u situ, è in i cravate nantu à a finestra o in u balconu. Comu sapete, a maiuranza di varietà di carnadera si fa riferimentu à l'animali perenne, ma in un clima temperatu sò cultivati ​​com plantes annu. I novi varietà hibridi di u carnival chinese sò e pianti annuali cù una longa è fronda enormi.

U carnaticis chinois cresce in a forma di un arbulu quasi mità altru metru. U friscalette hè strittu, parechji, volte volte. L'aranciu sò anu crescenu solu 15 cm in altri L'aranciu in ghjugnu-agustu fanu cù fiori bianchi, rosati è di borgogna cù un tipu bordeaux stati saturati nantu à i petali.

Plantamentu è cura di i carnati chinesi

U carnatore annu annantu hè cultivatu solu da i graneddi. Perenniale - stagioni, divizia di castagna è e sere. Cunsiderate a pittura di crave chini da e zitelli, seguita da a pianta in terra aperta o sceglie in pote.

A quistione di quandu a pianta un clavelu Chinese in piantini, a risposta serà - prima primavera. Seeds sò stati posti in una casula dispostu cù u bacinu è una terra di terra liviana. Da quì sopra, i siri sò cuparti cun una fina capa di terra (2 mm) è coperta cù carta.

Durante a girmimentu di e zicchini, a temperatura di l'aiutu deve esse à + 16..20 ° C. U tarritoriu ci vole à esse humiliatu pericamenti. Dopu à 10 ghjorni, i primi chjoppi appareceranu, chì ponu esse diveriti quandu creceranu pocu. A temperatura di l'aria dopu à l'emergenza di fruttu deve esse ridutta à + 10 ... 15 ° C. Hè assai impurtante per aderiscenu à un regimimentu di tempura.

Caring for Chinese carnations

Plantate i pianti di cudotti perenni in u primu istesu, prima in l'invernamentu, è in u vaghjimu - traspurtate in a pianta aperta, guardendu trà e piante una distanza di 20-30 cm.

L'impiccaghi annuli sò piantati sombra parassita o sottu a luz di u sole. À pruduzioni abundanti, ella ùn hè micca bisognu. U tarrenu in u locu di lagnu duve esse luminu è buccata, cun una petite quantità di cal.

Se vulete cresce chiatte in un pezzu cù un sustratu senza u sochjaru, a pianta ave precisà una alimentación sana. Pjanti perenni chì si creanu in terra aperta, hè necessariu di furnisce i fertilizzanti di putassiu, da u seconda annata.

Da e insetu di u peste hà prudutti sputichi cù u fluidu di Bordeaux è di e cutà spazii dighjduti da a pianta. Inoltre, hè bisognu di trimà i zucchetti cun flussu sfarenti è cavalli di castagni, se vulete prolongà a fioritura.

Prima di l'iniziu di l'invernu, un clavu perenni hè dettu esse tagliatu 10 cm sopra a terra. Un vacanze supplementu per a pianta ùn hè micca necessariu - tene cù u fruttu bonu.