Divorziu durante l'embar

Sfortunatamente, no tutti e parenti chì anu registratu ufficialmenti u so matrimoniu vivenu felice alleatu per un longu tempu. Cchi spessu, ci sò situazione chì u maritu è ​​a donna decide di divorzià, anche anch'elli ci sò i zitelli cumuni sottu a età di magguranza o una postu "interessanti" di u cunjunore.

Intantu, un divorziu durante a gravidenza di una donna hà certi caractères chì deve esse cunnisciutu per una iniziale è propiu di u procedimentu. In questu articulu avemu dettu qualcunu.

Cumu per disputà u divorziu durante a gravidanza?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì un divorziu durante a gravidanza nantu à a iniciativa di u so maritu hè impositu. Inoltre, sottu a lege di Russia è u Ucrania, u cônzone ùn hè micca drittu à arregistramentu un dubbitu per u divorziu senza l'accunsentu di u cunjetu è in un annu dopu à a nascita di u babbu nascitu.

A donna, à u cuntrariu, hà u dirittu di inizià un proedimentu di divorziu in qualchì tempu è anche di u periodu di sperenu u zitellu. Fornite chì i accordu mutualità sò accaduti trà i spunenti è ùn anu micca figlioli sottumessi, ponu applicà à l'uffiziu di registrazione per registrà un divorziu durante a gravidanza nantu à a iniciativa di a donna.

Se ci sò altre circanzi chì impediscenu u prucedimentu per l'uffizii di u registratu, a donna hà da dumandà ghjustificà à l'autorità giudiziale cù un esempiu di dichjarazione. Hè da esse accumpagnatu da un settore di documenti necessarii, cumpresu un certificatu mèdicu chì indicanu u periodu di gravidanza.

In a parolla di una tale affirmazioni, a futura mamma hà bisogna à esse scrittu di cunclusione a relazione di u matrimoniu, è, se ne necessariu, dumandate a cullizzioni di mantenimentu per un zitellu chì fermu serà natu, è davanti à l'esekzione di un zitellu di tri anni.

Per quessa, a gravidanza ùn hè micca un ostaculu è un ostaculu per u divorziu di u maritu, ma solu in una situazione chì a donna insiste in a dissoluzzioni di e partenze maritali. Se l'iniziatori di divorziu hè un omu, in l'accettazione di l'affirmazioni di sustegnu pò esse rifiuttu in cunnessione cù a pusizione "interessanti" di u cunjunore.