Cumu accelerà u partitu?

Questa quistione, cumbugliu di parechji matri futuri, fù dumandatu à mè cum'è duie volte in a mo vita è mè. U primu tempu era particularmente agutu, perchè era già 43 maghja di gravidanza, è ùn aghju micca osservatu certi segni di nascita d'avvicinà. In quellu casu, ci era eserciziu per aghjurnà u partitu. U me sicilianu era natu da a fine di 41 settimani di gravidanza. Ùn senza acellu natu, per suprattuttu.

Perchè ùn cumincianu micca?

Eccu perchè qualchi parte di ghjorni passanu setti anni in una tempurosa longa annantu à u so aspittatu assicuratu cù u so picciriddu, mentri a gravidanza di parechje altri implica l'amminenza o teme di dà a nascita prima.

Piuttostu u puntu tutale hè in a difinizzioni sbagliata di a data prelimiunale di u cunsigliu. Un errore pò accade per una quantità di razze:

  1. L'Ovulazione in una donna cù un ciclu di 35 ghjorni passerà in un ghjornu dopu di u ciculu, in lettu di una donna cù una durazione di ciclu di 24 ghjorni. In parechji casi, "donne" chì anu un cilentiu longu "ricuperà" i so figlioli.
  2. Un ovu fecundatu hà bisognu di pocu tempu per arrivà à l'utru è aghjunghje à u so muru. Quessi ci hè di 5-9 ghjorni.
  3. A determinazione di a data di nascita cun u muvimentu hè un metudu assai fugliali. Hè veramente u muvimentu di u zitellu o vulemu veramente chì vulete sentisce? Hè quarchi difficiuli di scunfinisce.
  4. A data prelimiunale di u cunsigliu per u primu ultrasound hè più affidatu. Tuttavia, ùn si micca scurdatu chì calcula u caru per l'indicatori mediani, è u to figliolu pò esse solu più grande chì i so "parenti".
  5. A puntualità di l'entressu mancu ùn spessu ùn coincide cù embrionique, è ancu più spessu - cù calculi propie di e donne chì cunnoscenu a data di cuncepimentu.
  6. Ùn fate micca u fattu chì u duttore da a cunsultazione di e donne chì guidanu a vostra gravidanza dormerà più tranquillamente, sapendu chì site in u sughjettu sottu a tutela di travagliu medico. Cusì, avendu datu a date di partitu prima, ellu è u pesu di rispunsabilità per questa gravidanza rimbarsce da ellu stessu. Ma u ghjornu di prima ùn vene micca.

A tendenza à a purtata duperu pò esse hereditaria da genetica. Forsi i vostri parenti femei partenu ancu in a semana 41-42, è u vostru tempu ùn hè micca solu ghjuntu.

Cumu pudere aghjurnà u partitu?

Sè sicuru chì u termine hè ghjuntu, da pinsamenti, per aghjustà a data di nascita, perde a pace è ùn dura più forza, pudete pruvà una, varià o tutti i modi sottumessi. Ùn serà micca nantu à e pasticci magia per niglicità di velocità, ma di cunnessione affundante è pruvata per mè mè "metudi d'avè".

  1. Prima, aghju nutatu chì u sessu pò esse solu indispensabile per accelerà u pene. In uperma maschili sò prostaglandini - sustanzi fisiciulamente attivi chì penetrannu u sangue di a donna da a mucosa vaginal, è pò cuntribuisce à l'accilità di u partitu. Duranti u sessu, u sangue in a regione pélvisica cuminciassi a circularna più attivamente, chì hè ancu utile.
  2. Siconda, pudete aumentà u vostru exercitu di ghjornu - a limpieza di l'appartamentu, lavatu i travaglii è i finestri, cammendu in l'aire frescu, chjinannu. In ogni modu, ricumandemu l'avviatu à questa mutazione senza fanatismu, per ùn avè micca lesciatu o stradicatu, perchè u stessu prucessu di cunsigliu serà ancu esse sforzu fisicu di voi.
  3. U terzu mètudu chjamarà stimulazione di i capelli, perchè cunflitti infatti utteri. Ju ricumanda à fà questu quì à piglià una dutxa, dirigendu u riutore à a misura di l'acqua calda à a zona cintura.
  4. In modu persunale, aghju da u palme à u numeru di mèttru quatru - oleu di ricca à veloce di nascita. L'oliu Castor hè inutilità à a mamma è à u zitellu, un lèsbitu raru d'urighjini vegetali. L'oliu Castor hè casi culopulu è ùn hà micca gustu. Qualchì parte di i ghjente ùn piace u so oliu, ma quellu oliu permette di accinàglie u ghjornu casi sempre. Dui zucchioli sò abbastanza. U intestinu accumene in cunfurmà circa à 1-2 ore, impone l'utru vicinu, chì cumencia à u cuntrattu in risposta. Se ùn hè micca u tempu, micca nunda. Parechimi assicutatu da a seconda volta uni pochi ghjorni dopu à u primu tentativu.

Cumu aiutate in u prucessu?

Avà chì avemu scupertu cumu accilurà l'iniziu di u travagliu, ùn hè micca superflume per falla di manera di accelerà u prucessu di u cunsigliu. Hè assai impurtante per esse a calma, stà in l'armunia cù u vostru corpu è u zitellu, per percibirà u partitu comu un prucessu naturale è ùn per ùn risparmià. Sì ci hè tense, invece u cervicu di l'utru hè sparitu, chì impedisce à a so apertura. Caminate in u salottu, movimenti rotacionale di a pelvis, esercitanti di respira, ancu s'ellu ùn acceranu micca a nàscita, distractanu in ogni casu. È se cuntate u persunale medica cù a quistione: "Cumu pudete aghjillassi u partitu?" - Puderete esse offru usà un gelu à cunflitti, cù u cuntenutu di prostaglandini, ma hè prescrittu solu sicondu l'ordine di u duttore.

Allora tuttu hè in le mani. L'ottimisimu per voi è, sicuru, facilità di partenza.