Vede di Sergiev Posad

Sergiev Posad - una petita ville di a regione Mosca, localizata 52 km da u Ring Road di Mosca. Hè una di i viaghji più interessanti di a rigioni di u capitale per a so storia è architettura unica in particulare unica. In i tempi suvietichi, a cità era chjamata Zagorsk, è da turnà in u so nome anticu. Sergiev Posad hè unu di e l'ottu cità maiò di u Ring d'Oru di Russia (incù macari Pskov , Rostov, Pereslavl-Zalessky, Yaroslav, Kostroma, Suzdal, Ivanovo, Vladimir ), distinti da u so richu patrimoniu culturale. Scupremu di ciò chì vede in Sergiev Posad, quale sò i lugares più interessanti per visità in questa cità.

Trinità-St. Sergius Lavra

A cità di Sergiev Pousada hè stata furmata da parechji assicurmenti furmate in u Monasteru di a Trinita. L'ultima hè fundata da Sergius di Radonezh, un monacu santu di a Chiesa russa, in u 1337. Dopu fù attribuitu u titulu honorariu di a Trinità-Sergius Lavra, chì hè a principale attrazione di Sergiev Posad.

Oghje u monasteru hè un monasteru di travagliu. Hè un grandu cumplettu di e cattidrali, chì includeu 45 monumenti architettoniali, quali hè a cattidrali majestuva di l'Assunta di a Vergine, a tomba di l'Godunov, a famosa iconostasi di a Cattedrale di Trinità. Trà i pereggi di Sergiev Posad, a più populari hè a Chiesa di l'Assomption, perchè hè unu di i più belli in Russia.

Chjesa di Sergiev Posad

In più di u monasteru di Sergius di Radonezh, ci sò altre cresii in Sergiev Posad.

Assicuratevi di visità u monasteru Salcedore-Bethania, chì esse in Sergiev Posad. Nanzu era u monasteru di a Trinita-Sergius Lavra, chì hè cunnisciutu ancu a "Bethania". Una vista curiosa hè una catedrale di cinque domu nantu à dui pavimenti di quale ci sò duie chjese: u icona Tikhvin di a Mamma di Diu è in nome di a Descent of the Holy Spirit. U temple hè un monasteru chjusu.

Nò parte pocu da i lourezzi, nantu à u piticu pittoresca vicinu à a Laguna di Kelar, a chjesa più bella di Iliinsky di Sergiev Pousada fù custruitu. A so peculiarità hè chì, primu, era cunservatu in a so forma originale finu à u nostru tempu, è in segundu, sta chiesa hè stata l'unica in Posada chì hà operatu ancu in l'Unioni Soviètica. L'architettura di u tempiu hè fatta in u stilu baroccu, è u so internu hè decoratu cù una iconostasi di cincure tagliu.

Un locu famosu per u pelegrinamentu hè u monasteru di Chernigov, famoso per i so caverne è l'icona di travagliu di Miracle da a Chernigov, a mamma di Diu. A cresia restaurada di Chernigov fù custruita cum'è una grande caverna vicinu. U so buttinu bèttoghju cù u so bagnu di u salottu stu temu un parènnu pocu insoliticu.

Cappella "Pyatnitsky bien"

Sicondu a legenda, San Sergiu di Radonezh estratti da a terra a fonte da i so precondi solu, è in questu locu era custruita una capella di petra bianca, cuparta cun una cupola di petra. Hè una struttura circular, a parte più nica di quale hè una rotonda octanaguna è cù i culonni ancheghjani, è sopra a cappella sò duie petite cume. Qualchì visitore à a capella pò cunsumà l'acqua consacratu da a primavera.

Museum Toy Museum

Ma ùn solu e chjese sò famosi Sergiev Posad. Opposite à i lourezzi, nantu à a terra di l'acqui hè una grande mansione di brianza roccia: questu hè l'edificu di u museu di u ghjocu. Ci sò esibuli permanenti annantu à a storia di i ghjuculi russi, è ancu parechji esibizioni tematichi sò tenuti pericamenti. Tutta i zitelli è adulti avaranu interessu di vede l'exhibiti purtati da parechji paesi: l'Inghilterra è a Francia, l'Allemagne è a Suisse, a Cina è u Giappone.