Pipi in tomate pour l'invierno

In l'invernu, quandu ci sò assai pochi freschi in i stantoni, hè bonu per aperta un caprettu cù a prisenza di i so domiciliu è diventa u gustu di i verdura estivi. I segni obligatorii sò generalmente di pumati e pumati cociadi, ma dinò avemu avertitu ancu di a preparazione di pepite in u foglie di vintu à l'inguernu. Serà stata sorprendentemente savurosa, luminosa, fragranza è perfetta à esce da un supplementu à i platti di ughjocatu.

Pappuluzione ciliegata in tomate pour l'invierno

Ingredients:

Preparazione

Per a vendita, piglià un pimentu rossu di bona qualità. Pujhe in un dispusitore cù l'acqua potable fresca è rinsegna bè da i contaminanti. Appena, cut off the scissors cun catu verde. U pumite ughjocate, seccu e sfracicate parechje volte per un macinatu di carne. I patati virgini resultanti saranu spressu in una paleta è mette i piatti nantu à u focu mediu. Furmà u cuntenutu è sia u salinu, u zuccheru, u coriandro in bocca secca, a lavanda, uni pochi mandunati di craimi è pour l'oliu di girasole. Agghiamu a massa, u gustu è cocchi per 10 minuti. Poi putu in u pagliaru risu sante, fogghjulu durante 10 minuti, è pesa nantu à u focu lignu per 10 minuti. I bancu cù staghjuli in anticipu sterilizà è espansione un pezzu fermu. Fate tutte u rimotu di tomate, fate a prisirvazioni cù i tavuli, turnallu in puszione è embrutanu bè cù qualcosa calienta. Dopu avè rinfriscatu, avemu cambiatu u frasi à a cantina.

Ricetta per pepite in tomate pour l'invierno

Ingredients:

Preparazione

U pani sunnu lavati, riniscendu tutale di u ziziuallu è pigliate tutte e manni. Piglià e legami in e strisce. U zitellu di tomate si spaccò in una puchina, ci tirau à tastà u zuccheru, u salitu, spices è intruduce l'essenza vinagrera. Dunque portanu u liquidu nantu à calmu mediu à foglie, fate u pagliaru preparatu è aghjunghje un vetru d'oliu vegetale. Coglie u cuntenutu per 15 minuti, è palesa u pumpsu búlgaro cun un pumadoru culurante nantu à i vaccini secchi è chjude l'azzetta. Pusendi a cunsirvazioni capace, impannillata in una manta bè è lascià finu à u frescu cumpletu.

PIPI rossi in u pumadoru pour l'invierno

Ingredients:

Preparazione

Piglià stu maravigliu pezzu in u pumadoru nantu à l'inguernu, u pagliaru arriccate cù cura, tagliate u foglie, piglià tutte e so sardinu attentamenti è tagliate ogni vegetale in 4 parte. I tombi moltu seranu triticati sottu acqua currente è struciatu in picculi pezzi, è l'agliu hè processatu è finamente chopped cun un cuteddu. Appena, mette l'ingredienti preparatu, solu i pezzi, in a tazza di a buccia di licore è moltu finu à ottene una massa homogeneia. Avemu da vultà u salsicce di tomate in una piacè larga, pusendu i piatti nantu à u focu è fuzzò u cuntenutu à u caldu mediu durante 5 minuti. Allora agghiunce certi sugari, fate u zuccheru, aghjunghje a mantra è cocchi per 5 minuti. Dopu quì, pudete apprezzà u pimentu è seguite a coccia di 20 minuti. À a fini, avemu intrudughjanu l'acitu di tàvula è, mentri occasione, sparghje da tutte e 15 minuti. Pasticcia rivista dissi in latte è impone cun pasta di tomate. Imparighjemu l'attrizzati cù tagliolini è girannusi i vasi, lasciate in questa pusizioni finu à ch'elli si fremenu.