"Esterhazy" - una ricetta classic

Per a prima volta intesu u nome di u pranzu "Esterhazy", u megliu pudemu assume è chì hè un pastellu. Ma hè veramenti. À quell'èpuchju, un pane fattu per ordini di u Ministru di l'Interior di l'Imperu Austru-Ungàiu, Pal Antala Esterhazy, fù chjamatu cusì. U pastellu hà fattu un successu veru, è siccomu a cunforte hè stata natuvitata, a gloria si truvò à u ministru.

Oghje, sò assai varietà di torta "Esterhazy", ma vulemu una vera ricetta classica.

Classic "Esterhazy" - a ricetta originale

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Per decorazione:

Preparazione

Prima di tuttu, pour a cantina necessaria di petali d'amandule in un containeru adattatu è definisce in u fornu calatu à 120 gradi per quattru quinze minuti. Duranti stu tempu, secarvaranu ligeramente è diventà più fragranti. Allora lasciate una quantità di petali per a dicurazioni, è u restu piaceru in a tazza di u blender è fate a petra foglie.

I proteini di u ovu sò colpi in un containeru di pezzu nìvule, di profonda secca è ghjuvatu cun un mezcladoru à altu rapidu finu à densi staghjuni è stabile. In u prucessu di u mezcladoru, aghjustemu un zuccaru pocu. Quandu u risultatu uriginale hè assicuratu, intervene à pocu à pocu, amanduli puliti.

Avà cutatu cinque piani di carta pergamena, un pocu più grande chì u diàmetru chjamatu di u pasticcellu è raccumannanu cilings nantu à elli, chì saranu un mudellu di mudellu per i pasticci. Turnate a foglia è cusì chì u lapis hè nantu à u sole uppostu è hè veduta solu da u papetu. Avemu l'appiccicate a massa di amandula di prutezzione di l'amandula à i mudelli è cibbreghjanu dopu à trenta minuti à una temperatura di 160 gradi. Assicuratevi chì ùn anu micca brusgiatu.

Mentre puderebbe pasticci, avemu da esse preparatu a crema. Pienghje una cucina cù u zuccaru, aghjunghje una mezchemu di fèminu fugliale cù una piccula quantità di latti, mischjà è piazzate nantu à un pianu nantu à u focu moderatu. Allora, cuntinuannu a prustirnari, friddu u restu di u latte è u calore a massa à u grossu.

U so brùddu di latte cun un mezcladoru cù u latinu cunclusu, è cusì cunfine cù u focu friddu è una volta di batte l'unificatore in tuttu.

Forse, avè da cullettate u pastellu. Avemu u primu tagliu d'amandule nantu à un pratiche largu è scàccia cù a crema preparata. Coperta cù un seccu corchju, chì hè ancu impregnatu cù crema. Fate cusì cù tutti i pasticcerie è a crema.

Fate u chocolate biancu in u bagnu di l'acqua, aghjunghjendu crema è vintu u mistu resultanti di a superficia di u pastellu. In u stessu contenedoru dissolve u cicatellozzu scuru, è da turnà in a cunfisaria saccu è scrive un tipu spider web, accuminciannu di u centru è movendu à i canteri. Allora pigliammu i ditaliani prima di u centru à i canteri, è dopu trà i cimi da u centru. Avemu una stampa tipica di u tartimentu austrìaca classicu "Esterhazy", preparata da a ricetta originale. E ci era u toccu finali. Spruvule i costi di u cunfettu cù petali d'amanduli, cullandu in u palmu di a manu è pressu un pocu à u pastore.

Torta classica "Esterhazy" ùn hè micca sughjettu di almacenamiento. Servite più megliu o in u primu 24 ore dopu à a preparazione, altrimenti i pasticci seranu bè speditu è ​​questu sarà un pastellu completamente diferenutu.