Codice fritto cù cipudine

U codu hè cunsideratu hè unu di i peschi più cumuni. Allora, l'estatistica dici chì tutti i dèci pesci attraversinni u mondu appartenenu à a famiglia Treskov. Semu da ghjustu, perchè a carne succulente è strappata di questu pesciu hè largamente usata per fugliale assai platti, una di quale dettu a dedicate un articulu separatu. Allora, oghje, pudemu scopre da manera di fritterie bacche è cipudine.

Ricetta per bacchula, frittu cù saline è cipudine

Ingredients:

Preparazione

Pieces of cod are cleaned from bone and washed under a stream of cold water. Elimine l'excusità di l'umidità cù una tagale di carta. In una padedda, rinfrisca 1-2 e spese d'oliu d'oliu, tagliate l'agliu in pate è fate mette in una padedda. Frittu l'agliu finu à chì a fragrance hè spentiu (vi piglià un minutu).

Mentre l'agliu hè frittu, avemu u tempu di cutà u coddu in pezzi maiò. Trimate i pezzi di pezzi in a farina è frarà 5-7 minuti finu à u marrone scuru. Pusitondu u pezzu preparatu nantu à un pianu chjuccu chjusu cù una spugna di carta. Vulete sguassà i surplus d'agliu, è fate una parte fresca di l'oliu nantu à a padedda. Pudemu u restu di l'agliu in u butiru, fretce torna finu à l'aspettu di u gustu, è aghjunghjule cipolle. Savorimentu. Culi di rostu saranu circa 3-5 minuti, finu à chì i so cianchi sò fugliosi è oru.

Avà ùn ferma di furnisce u bacchus cù cipolla omonimpiatu da l'anch'ellu, sprinkle cù l'arbeji piccati è pour u zùccheru di limonu. L'amatori di carotti anu puru mudificà questa ricetta è coccià u coddu fritto cù cipudine è carotta.

Codice cù cipressi in u frittu

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina cun u pane pasticcante, aghjunghje un salottu è pimenta, impunite in l'ovu è ghjunghje u pezzu , poch'elli poveru a vintura.

A cipolla chjina in anzedda enormi è ci dipemu ogni un anu in u pezzu. Dopu chì i restini di u bagnu hà scurtatu, frittile i cipolle in un oliu vegetale calatu finu à u marrone scuru. Mentre chì a cipolla si fritta, pisci, deve esse lavatu, siccatu è in moltu porti. Ogni pezzu di pisci hè ancu dippitu in u bagnu è frittu finu à u marrone scumutu. Pusendi u pezzu preparatu nantu à un pappu di carta chì permette a valdi di grassu, è serve u bacchittinu à a pasta à una tavola cù limone, cipuduni è verbe.