Tunnel militare


In u situ turistice di Sarajevo ùn sò micca solu l' attraversu tradiziunale, ma ancu locu spiciali, chì ùn tutti ùn aventuraranu micca di visità. Sta catigurìa includi u tunela militare, chì diventò un museu.

Tunnel militari: u modu di vita

U tunelu militare in Sarajevo hè evidenza di un assediu prolongatu di a cità durante a guerra di u Giapponese di 1992-1995. Da l'estiu di u 1993 à a primavera di u 1996, un passaghju strettu sottu u pianu era l'unicu modu chì culligava u Sarajevo assesi à u mondu esternu.

Pigliò sei mesi per l'abitanti di a cità per dugu un tunnelò cù pudè è pile. U "corridor of hope" o "u tunellu di a vita" servia com'è l'unica via per quale esse furnituuti e suminatu umanitarii, è ancu per quale a pupulazione civile di Sarajevo pò abbandunà a cità. A durata di u tunela militare era dapoi 800 metri, a larghezza - pocu più di un metru, l'altura - circa 1,5 metri. Duranti l'anni di guerri, hè veramente un "corridor of hope", postu chì solu dopu a so aspettu, era pussibule di restaurà l'offerta di energia è l'accessu à e linii telefoni, per rinfurzà e suministenu di e risorse energetica.

Excursii in u tunela militare in Sarajevo

Avà u tunelu militare in Sarajevo hè diventatu un petit museu privatu, in u quale presenta assai evidenza di l'assediu di a cità. A durata di stu "corridor di vita" ùn hè micca più di 20 m, postu chì a maiò parte sferisce.

I visitori à u museu vedenu i carte è i carte di l'anni di a guerra, è dinò per i video di u bombò di Sarajevo è l'utilizazione di u tunelu in questu tempu. U tunelu militare in Sarajevo hè sottu una casa residenziale, in a facciata di quale ci anu traccia di caccia. Visita u museu pò esse ghjornu di 9 à 16 ore, solu sanu è sabbatu.

Cumu per accustà u tunelu militare in Sarajevo?

U museu si trova in u subborgu di u Sud-ouest di Sarajevo - Butmir - è hè vicinu à l'internaziunale internaziunali. U tunelu militare hè cumpratu in u prugramma di a maiò parti di l' uffizii turistici di Sarajevo , cusì hè più faciule per avè cun un gruppu di turisti.