Trattamentu di un friddu in i zitelli cù rimedii tradiziunali

Ogni zuccherinu in u primu annu di vita si face alcuna un fenominu cunfrontuvitu cum'è un spugna. Inflammazione di a mucosa nasali cù a secrezius mucus spessu trae l'inconvevenezza di u zitellu: mancanza di respira, incapacità di manghjà bè là di mamma. Inoltre, u friddu cumuni pò esse un sintomu di una malatia allergica o infatigiosa, o una malatie indipendenti.

A frebba una scuperta abundante di mucus da u nasu pare è dopu chì u zitellu hè spargugliatu o cum'è un fruttu di infezzjoni da u virus. Eppuru mussius e si parvenu una malatia micca serbia, anu bisognu di tratta. Molti parechje prefettenu di trattà u frastu cumuni in un zitellu cù rimedii tradiziunali, postu chì i medicazione, in generale, limite i vini sanguini, ma ùn eliminate micca a causa. Questa puderia agrave l'aghju di a salute di u zitellu, perchè una malatìa graviosa ùn sparisce micca in nudda, a diversità di i sintomi.

Trattamentu di riduce cumuni cun rimedii folkiati

Ricordi antichi antichi da u friddu cumuni èranu cunnisciuti ancu prima chì assai preparalli specialhe sò apparsu nantu à i prestitii di i farmarii. Dopu tuttu, i nostri albitori è avutri avvanzi eranu trattu in qualchi modu da i zitelli? Opùbulu assai rimedii folklori pruvucati chì vi alleati di u to figliolu di u muttiziu solu rapidamente.

Sì un arghjintinu di nasu si prisenta in u zitellu, e rimedii tradiziunali anu da esse usatu cù cura, perchè a reazzioni di u zitellu à sustegni ùn anu imprevisible. Per i zitelli à un annu, a pappagallo, u zucchieru pò esse ghjucatu o dui o trè volte à u ghjornu in ogni passa nasale diluted in a meza cun acqua foglia. Se u picculu risista, pusò in i nostri lucchetti di legnu di colore, pre-impregnated cù zucchero di bea. Questa prucedura si deve esse fatta trè volte di ghjornu. Ci hè una vista generalizada chì u fretu allughjavi u latru di a mamma da u fretu, chì si sviluppau in u nostru, ma ricordu chì ùn facenu cusì, quandu viaghja micca praticà di furnisce a sterilità assuluta, è u latte hè un mediu ideali per a multiplicazione di bacteriasi patogeni.

I figlioli maiori fanu liberà di u mussu verde comu rimediu folklettu, cum'è l'agliu. U capu di l'agliu suprimi deve esse spartu cù pani purificatu o un oliu d'oliva, insiste à 10-12 ore. Oliu d'agliu nantu à 2 zipuri in una fossa d'ave di geganti duie volte per ghjornu. Un ligu ardore hè normale, dopu à un pocu minutiu passa. Zucchinni di cipudine o d'agliu, diluted 1: 1 cù l'acqua, hè un rimediu folkali rinfrescu si u muzicellu in un zitellu hè moltu grùassu è viscu, chì indica a prisenza d'infezzione. Un pocu meli antisepticu naturali pò esse aghjuntu à a suluzione.

Aloe - una imprese indispensabile è popular, usata per u trattamentu populari di u fruttu cumuni in i zitelli chì celebrendu u so primu anniversariu. U zuccaru di Aloe hè ubligatoriu cù u mele (1: 1) è si ghjittò in u nasu prima chì u zitellu dorme. Ricerdu solu chì a pianta ùn deve esse menu di trè anni.

Prucessi chì sullivanu cori

Ùn si scurdanu ancu chì u trattamentu di u fruttu cumuni in i zitelli cù rimedii tradiziunali ùn hè micca limitatu per scogliari i passageri nucali. Cù sta difficultà aiuta per trattà à calà. Cumu compressione, pudete aduzzione di farinata di milla cocia, ova di pollo dura è sal di u corrente. Just be attentu di ùn cremà u zitellu. "Filler" per una compress wrap in una napkin stata di u cotonu è u locu in l'area di i sinus maxillari.

Basi cunsiglii ricenti per i giglii cù l'aghjunzione di u mustardu (cullizzioni di mustarda per litru di acqua). Pienzi à steamed praticà è purtà à pene nantu à pezzi di lignu. Sì u zitellu ùn devi micca, mette a mustarda in elli è lasciate finu à a matina.

Prevenzione

Per permettà i vaccini per respira liberamente, manghianu cunserva di più vitamini (chì si allargate), camminate più spessu e humite l'aria in l'habitació di u zitellu.

Be healthy!