M MDF

I fugliali MDF sò stati utiliati per a fabbricazioni di facciate mobili di già 50 anni, per questu hè impussibili imagine un mobili cumplicatu senza elli. Invece chì, invece sta stufa hà sappiutu cambiamenti ligne chì l'hà fattu più attrattiva è piacevuli à utilizà. Invece di una film filmatu laca, a superficie hè stata cubierta cù chj ratbi, chì ideali imitanu u taglio di l'arbre. Cusì, u MDF vene cumu più interessante da u so analogulu passatu, è e facciate sò più frequenti.

Funzioni di pruduzzioni

U pannelli MDF veneciali sò stati uttene per apprufittendu chjappi picculi è elementi di ligge. Tuttu u travagliu hè realizatu cù temperate assai altissima, chì permette à i cumpunenti per unisce rigulari, diventendu un tela solu in tuttu. Per rinfurzà u ligamentu, hè una salamaria di carbamida salvata per a salute umana. U stessu prucessu di creà un panellu MDF compone di parechje staddi:

Dopu chì a lametta sò alliniati è tagliati, a superficia hè aperta cù vernice. I sputichi di laminata naturali sò superimposti nantu à i tagliolini coli, è questu pò esse fattu cù tecnologi diffirenti (transversale, fogliu longlinale, fugliale in furma d'ossa di pisci, etc.). Doppu l'appendizendu i pranzi sunnu assecati sottu a stampa, dopu chì a superficia hè chjucu è cuparta cun vernice spicifici. Per aghjurnà u prucessu, una spedizione di crescita per a siccatura hè aduprata, chì permette di un pocu tempu di tempu per appralla a foglia veneciata à un grande nume di platti MDF. Sì a superficia di u pianu hè rough, se aduprà a vittura di vacuum, ma u so costu hè pocu più caru.

U pannellu finitu hè pulitu longu è di traversu, dopu chì a superficia hè struduta cun un rollu caldu è apertu cù pintura è vernice o cera. L'ultimu passu hè di assicurà chì a tessitura dilicata di u vernice ùn hè micca distrutta cù u cuntattu persunale fìsicu.

A lista

Oghje nantu à a rigioni di i buttreghi pudete truvà e seguenti prudutti, aperti cun una fina capa di vene:

  1. Fachadas chapas de MDF. Sò spessu usati per fà u mubile in cucina , salone è stanza. Prodotti cù facasi di facciate anu una struttura agradable, ricorda à a leggerie naturale. Questi facciali mobili ùn sò micca diffirenti da u lignu solidu, ma u so costu hè parechje volte di più. I più populi sunnu li facciate cù vernice da quarciu, fag, ebano, walnut, teka, wenge è zebrano.
  2. Basalete venecianu da MDF. Sicondu a pratica di prezzu hè una opzione intermediata entre u mudellu plasticu è u pruduttu da u lignu solidu. In ogni modu, per esse un quartu di basamento ùn hè micca solu di una ghjuvana di lignu. I prudutti di a superficia di chjappie sò usati per adimpià u pianu da u laminate è parquet, perch'elli ponu esse classificate cum'è un spedizione di cigno di prima.
  3. Porte venecidi MDF. A parti suprana di ei porte hè cuparta cun una fina capa di vernice, chì hà una pruduzzione bè è u patru naturali originale. Above l'articulu hè apertu cù vernice, chì dà u pruduttu un sapore unicu è pruteghja a so penetrazione di l'umidità in eternu. Tali mudelli ponu esse installati in i passageri interni, ma quì hè megliu micca di usà cum'è porte d'ingressu.

In più di i listessi prodotti da MDF veneciate, archi, platbands è pane murale sò fattu.