Garden chairs

I sardi di ghjaddini ghjucanu un rolu impurtante in u paisaghju di u disignu di a campagna. Sò disinfittati per decorate l'area adjacente è organizanu una zona di cena in l'aire frescu. U vantage principali hè a mobilità.

Sillas di giardino

I mudelli più famusi sò i chjusi di giardino di lignu , chì megliu in u paisaghju di u circondu. Ci volevenu coperto cù un antisetticu protettivu è un cumpostu resistente à umidità, perchè dichdi produtti sò esposti à l'acqua è u ventu. Spessu utilizati mudelli cù repospustivi, colti dolce, torni ajustabili.

I sardi di ghjaccii di plastica sò lumi è muderni, sò plegabule è moltu in forma. Stu mobili ùn temi micca di l'umidità, hè cunsideratu u più ecunomicu per l'usi in u giardinu. L'opulenza plegaria sò più mobile, se ne necessariu ponu esse eliminati facilmente, quandu si tenenu, ùn piganu assai spaziu.

Sette di giardino di metallo - forte è senza pretensiunezza, a perseveranza hè excelente per a stallazione in u spaziu apertu, sustegnu in a chiuvità è u ventu per parechji anni. Una bella mira perch'ellu furnisce u so mobili, u casteddu di caccia, è aghjusta à u disignu di a sofistizione è a sulidarità. I seddi per tali sulari sò spessu fatti di legnu o tessili.

I chjassi di giardino di u ratanu si trovanu assai in u situ. U so designu hè faciule, u mobili hè stata mudificata à qualsiasi postu, assuciatu à cunfortu di casa. Rattan hè varnice è pò durà duratu assai.

E chieti di giardino è una bufali in un spaziu cusgetu cumu facianu pussibule indirègre à a vita campagnola cun cunfortu. Tali mobili ùn anu abbia micca a natura natura di a natura stessu, ma sottusica. E, sicuru, furnisce u patrone cù privacy, o vice versa l'uppurtunità di rilassate in un cercanu cerculu d'amici per una conversazione divertida.