Stripe Dress 2013

A tira hè una tendenza populari per quasi ogni stagione. Tutte e donne di moda chì seguenu i tendenzi muderni di a moda sò interessate in l'stili propii di vestiti. Hè nutate chì i novi mudelli sò creati no solu in u stilu marinu, chì hà digià fattu assai familiaratu à noi. I prudutti novi seranu incredibbili diversi, quant'è cunzenti famosi di a moda hà avutu cura chì a vita di l'annuncia in l'uffiziu, è u riposu in mare eranu cumpilati di cunfortione eccezziunale è e tendenzi di a moda.

A popularità in a stagione futura sia strata larga è striscia in parechje cumminzioni è culori. In i novi cullizzioni pò truvà un vestitu chì combina micca solu a varietà di culori, ma dinò ancu e tbruni ripresentate in direzzione diffirenti.

Ragazzo di moda 2013

U vestiti d'istati in rayures 2013 ponenu rapprisentà per ghjornu è ghjornu. I prudutti bianchi a raghji ponu accumpagna micca solu raffi bianchi è bianchi, ma ancu parechji altri culori: chocolate, viole o rouge. Una tecnica famosa per strisce in strade hè a cumminazzioni di sta tendenza cù una varietà di stampi fiori è patti astratti. Di sicuru, in tutti i cullizzioni novi pudete truvà mudelli di vestiti in straggi, induve si usanu diverse culurità, grossità è frequenza di i bandi, chì aghjunghje varità à sta stampa.

E vistiti in una striscia per pienza sò ghjucati da e combinazioni di razzi diagonali, horizontali è altre raffi in diversi posti di prudutti. Questa suluzione permette di corregisce i difetti di qualunque forma è visualmente facenu più attrattivi.

Per i vestiti populari-casu in strisci sò carattarizati da culori cum'è cilestu, rozi, giallu o gialli. Tali discrizzioni multi-colore dùnanu una oppurtunità di creà una figura alegre è assai energètica, chì hè perfetta per a primavera è l'estate.

Cumposti moda sò vestiti è vestiti, chì sò creati da u stissu teddu, ma sò stati ammustrati cù strisciante in parechje modi. Sti stati pò esse creatu micca solu per i combinazione di culore, ma ancu cù l'aiutu di parechji tessili: lace, chiffon è altri. Paga è attentu à i vestiti cù inseriti da a raghjoni diaggine nantu à i lati, perchè tali prudutti daranu a slanta è a grazia di silhouette femminile.