Cumu l'ultrasound gynecologicu?

L'ultrasound hè u metu traumàticu è u metu suficientemente informativu per diagnosticà l'organi pélvis. Per dispelisce tutti i miti è i teme, hè bisognu di capiscini quandu l'ultrasound gynecologicu hè fattu è ciò chì aspetta duranti u studiu.

Quandu ci hè necessariu di fà ultrasound gynecologique?

Hè impurtante sapè chì quandu hè megliu di fà ecciculoggiunisticu ultrasò, postu chì u periodu seleziunatu di u ciclu menstruali permetterà ottene data affidativa è minimizzà a probabilità di falsi risultati. Hè megliu per passà ultrasound da u 3 ghjornu di u ciclu menstru, ma micca più tardi 10 ghjorni. Hè duranti stu piriudu chì l'endometriu hè a più anguli, chì permette di visualiser diverse formations patologii di a cavità uterina, per stabilisce l'espansione di l'endometriu, a prisenza d'iperpassi, i pòpuli, myodous nodes.

E dopu à l'ovulazione, u spessione di l'endometriu aumenta è pò esse poutite e cume tumuri. À ogni mumentu di u ciculu, cumpresu in a menstruazione, l'ultrasound gynecologicu pò esse realizatu per vigilà a dinamica di u crescente di u follicle è a maturazione di l'ovu in l'ovariu.

A preparazione per a ricerca

A prutezione propria per l'ultrasound gynecologicu facenu à u diagnosticu più affidabile. Dunque, per a ricerca ricca, e seguenti règuli deve esse osservati:

  1. Uni di ghjorni prima di l'studiu prupostu, hè chjaru escludiri di e legumi di a dieta, di colti, di carbonate, di riduce u cunsumu di prudutti fermentati. Siccomu tutte e cose accurte a furmazione di gas in a cavità intestinali. E l'intruduce di u colonu pò "overlap" a rivista di l'organi pélvis.
  2. Cù una predilezione per flatulence una ora prima di l'studiu pò piglià l'Espumizan. Questu avete aiutà à relieve l'intestinali di gasta più inzergabile.
  3. À a vigilia sia desirabili per vundà u intestinu. In l'absenza di una catedra, pudete fà un enema di purificazione.
  4. Immediatamente prima di a prova, hè necessariu di cumpricà a buca (hè cunsigliu di edita circa 1,5 litri d'acqua). Si un ultrasound si realizanu cù un sensor sattivo vaginal, ùn es necessariu un riulu speziale di a buca. Ma in u gravidenza, un rimpiazzu moderatu di a vaghja (ingaghjamentu fluidu durante una ora prima di l'studiu sarà circa a mità di litru).

Mètode di ultrasound gynecologique

Avemu l'analisi di l'ultrasound gynecologicu è quale sò i primi staddi di l'estru. Per pudè si cumplicà questu l'ultrasound gynecologicu pò esse realizatu da dui maneri:

E se cù u sicondu mètudu (transabdominale) tuttu hè chjaru, l' ultrasound transvaginal in regula generale assai affare.

U sensu vaginal hè un cilindru allungatu. Prima di a prova, un cundomu fermu strettu hè purtatu nantu à questu. L'ultrasound hè realizatu in a posizione supina, cù e gambi fraccione in i ghjinochje di ghjinochju o à a ghjenza ginekólica. U sensor hè appiicatu cù un gelu chì facilita a penetrazione faciule è una inserzione dulce à a vagina. Di solitu, quandu l'ultrasound gynecologicu hè fattu, ùn sò micca sensations doloroso. In ogni modu, cù prucessu infjammatoriu agutu in l'organi di a piccula pelvis durante u studiu pò esse marcatu forte dulore. Ogni duttore hà bisognu di qualchì malgradu.

U vantage di l'ultrasound gynecologique transvaginal hè chì solu un muru chjappu di a vaġina si trova trà u sensoru è l'organi esaminatu. Hè per quessa, ùn ci hè micca "intirissioni" in a forma di l'organi vicini o in forma di una capa di grassu subcutanariu di u muvimentu abdominal anteratu.