Husky training

U cane di razza Husky hè un cumpagnu è un participante attivu in a vita di a famiglia. A razza appartene à u numeru di i cani di scacciatura è di travagliu è per via di a so amichezza naturale ùn hè micca adattatu per a ghjustificazione di sicurità. Invece, i ghjacari sò spessu sottu assai attivu; per quessa, u husky deve esse entrenatu è prestitu per una quantità parighjella di tempu, principiendu da l'età più antica di u cucciolo (circa 2 mesi), altrimente un cane inutilitatu pò causà tremu problema per tutti i membri di l'unità.

Husky furmazione in casa

Hè cresce chì i ghjacari di a razza Husky ùn sò micca facilmente furmatu da a so natura indipendente è attivata, da a natura di un altu livellu di intelligenza, a vicinanza di u lupu è a grande influenza di l'instinti nantu à u cumportamentu. Ma se vi furanu rigulari è constantemente, pudete assicurà perfetta u cane è dispunibule assai problemi in u futuru.

U principiu di a furmazione si faci da u mumentu chì u primu ghjovanu per un passaghju: mettite sottu à u collu di cane è a correa . À u primu, u cucciu tindrà tant'à pocu annuante in u mondu chì in u circondu chì ùn hà micca osservatu ogni malcomitu, è da questu, dopu avè uttitu, solu serà felice a vista di a correa, cum'è questu significa chì hè ura di passà per un passaghju.

A furmazione pò esse divisu in duie etage: equipos chì sò studienti in casa è quelli chì sò ricunnisciuti in a strada.

Husky cuccioli di furmazioni in casa

In casa u cucciu di domiciliarete i cumandamenti:

  1. "A mè!" - Righjàtu prima di dà u cucciolo di un trattu o un pappaddu di l'alimentariu. Ùn si scurdanu di rinfurzà pusitivu, se u ghjocu facia u cumandimu chì avete bisognu à vultà, ludà, aghju qualchì sapori. Viu u timbre di a vostra voce: una voce altamente o cari averia chì "cooing" ùn devenu micca perciatu da u cane, cum'è eloggiu di u maestru. Serà più efficafy per parler cù a calma frenu, suttastanti, una voce altamente forte.
  2. "Sit!" Hè u squadra basca chì deve esse studiatu ancu in casa. In tuttu u ghjornu stessu hai bisognu di ripetiri questu cumanda cù u cane, quantu sempre pussibule, perchè a furmazione serà più più successu di qualchì sè stà impegata cù u cane continuamente, per esempiu, una ora o duie ghjornu.
  3. "Ricerca" - u patrone pruponemu u cumandimu, è hà t'hà incestu u trattatu trà e palme o quellu sottu i so spaddi. U cane vole intre d'intende ciò chì a mancanza hè chjucata, è cumu per scaccià da e mani chjucu.

U ghjocu di cudificà in a strada

In a via, hè necessariu, prima di tuttu, per insignà u cucciulu chì in u primu chjamatu di u patrone, hà da tornu à ellu. Allora u husky pò caminari senza guidanu in un locu particulari designatu è ùn ci ne saranu micca prublemi cù u fattu chì u cane scappau, era solu necessariu di sfracularà a correa.

  1. "À mè!" - u sviluppu di u gruppu cuntinua nantu à a strada. In ogni casu, ùn murite micca u zuccherinu s'ellu hè un sciarlu cù un altru cane. Inoltre ùn hè micca necessariu, dopu chì u cumandimu hè esercitu, immediatamente piglià u cucciu à a correa. Prima hè bisognu à ludà è incuragisce. Se a vostra petite hè assai dispiacchendu è ùn si ponu micca ghjustificà à u squadra, avete averà a so attenzione, o squatting ou poznev chjavi. Ùn pudete micca persequitassi un cane.
  2. "Ùn pudete micca!" Una altra fattura bàsica chì deve esse inseriti à l'husky. Se u cuddelu hà truvatu quarchi cosa o aghjunghjia, vi tenete bisognu à un ghjocu cù quellu chì sona o pigliate a manu fora di a bocca innecesaria è chjaramente u tippu di u cumandimu. Pudete ancu sottumessu pattine nantu à u scruff è scoldle u cane.

In generale, i cuddetti Husky in u periodu di furmazione attiva (di 4 mesi) furmate attaccà à u patrone è u locu emocionale. Dunque, ùn pudete micca gridà à u cane, scaccià forti, è ancu più per sbattà, per ùn avè da vene una petite cobard. Se u vostru cucciu ùn si dà à a furmazione, ùn ùn cumpletti i cumandamenti, è quandu ci hè sola una casa spoiling the furniture è hè disgustanti - si vur u vultà in furmale di furmazione prufessiunale chì vi aiutanu à averà ancu u ghjocu più difficultu in natura.