Mistus Ruffed in u fornu

U mele manghjonu in u fornu sò un postu gustoso è savuroso. Pò esse cunservati per u colazione, per lunch, è ancu per cena. E causa di a so simplicità è u fugliu hà sceltu da stu pranzu pò esse un veru decore di una tavola. Scupremu cun voi cumu cose manciari imbuttuli in u fornu.

Natura morta cù casgiu in u fornu

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

L'Apples sò stati lavati, fossi cun una napulita, sguassata cù cura di u core, ma micca cutucatu à a fine. Avà avemu priparatu u riposu: mmìgliu u furmagliu cun u melatu friddu, sprinkle cù cannella è cunglite. Imbrate manghjate cù imbottiture è aghjunghje in un forru preinfirmutu finu à moltu.

Mistus Ruffed with chocolate

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

L'Apples hè stata lavata, secunda cù una napulita, riniscende tutte u core, ma micca à mezu, ma per avè un "pote". Spruvuleghjine u fruttu cun grassu di limonu è di stallà e borse. Avà po apprezzate u riposu. Per fà quì, scumpressate i casgiuni da a cunchiglia, raisin lavora à appiccià è rumpule a chocca in pezzi petite.

Slices de notte finamente chopped cun un cuteddu, cun u pappu, ciucianu è mangianu manchi cù diliziu cumpletu. Cunnificazione cù u zùccaru è u cani pavone. Pudemu u fruttu di pezzu in un pappu arricoltu è u mandliu à un furnu ardente. Chì circa 20 minuti à una temperatura di 180 gradi finu à chì hè moltu. Dopu avemu chjappu di i pezzi preziosi un pocu è invià u nostru propiu à manghjà un pratiche utli è savurinu.

Mistus Ruffed, furnuti in u fornu

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Prima sò appruntate u riposu di manzili. Per questu, a civada hè mischju cù u oliu vegetale è u meli. Da a mela hà tagliatu u caprettu, pigliammi u tufu, u core per chì avemu un "pot". Pudemu u fruttu in un pane di furmagliu, pila manzili cù pezzu, sprinkle cinnamone nantu à e coperta cù taglioli cut. Pone a forma in u fornu è aghjunghjela à pezzi boni cù una temperatura di 180 °. U salottu prestitu hè pocu friquatu, spartu cun buccia di marmellata è sirviziu à a tavola.